Gå til innhold

– Jeg er CJ fra GTA!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg holder nå på med et søksmål mot Nintendo for å ha brukt mitt liv som grunnlag i Mario-spillene. Nøyer meg vel med 10% av inntektene vil jeg tro... Jeg vant tidligere rettsaker mot Paperboy- og Leisure Suit Larry-utviklerne for det samme.

 

Larry?

 

Då ville eg hvertfall ikkje likt å ver nevøen din :p

Lenke til kommentar

Jeg holder nå på med et søksmål mot Nintendo for å ha brukt mitt liv som grunnlag i Mario-spillene. Nøyer meg vel med 10% av inntektene vil jeg tro... Jeg vant tidligere rettsaker mot Paperboy- og Leisure Suit Larry-utviklerne for det samme.

 

Larry?

 

Då ville eg hvertfall ikkje likt å ver nevøen din :p

Det gjør nok ikke han heller...

Lenke til kommentar

Jeg holder nå på med et søksmål mot Nintendo for å ha brukt mitt liv som grunnlag i Mario-spillene. Nøyer meg vel med 10% av inntektene vil jeg tro... Jeg vant tidligere rettsaker mot Paperboy- og Leisure Suit Larry-utviklerne for det samme.

 

Så er han idioten som hele tiden stjeler prinsessa tilbake hver gang jeg kidnapper henne? Jeg har sendt familien, en hær av slaver, til og med stukket av til en annen galakse ett par ganger, men neida. Her kommer du og ødelegger all moroa. Geez... finn din egen prinsesse! :p

Lenke til kommentar

Jeg holder nå på med et søksmål mot Nintendo for å ha brukt mitt liv som grunnlag i Mario-spillene. Nøyer meg vel med 10% av inntektene vil jeg tro... Jeg vant tidligere rettsaker mot Paperboy- og Leisure Suit Larry-utviklerne for det samme.

 

Så er han idioten som hele tiden stjeler prinsessa tilbake hver gang jeg kidnapper henne? Jeg har sendt familien, en hær av slaver, til og med stukket av til en annen galakse ett par ganger, men neida. Her kommer du og ødelegger all moroa. Geez... finn din egen prinsesse! :p

 

Hva skal du med meg egentlig? Kan du ikke bare la meg være i fred? Jeg liker rørleggersprekker, ikke horn og harde skall.

Lenke til kommentar

Jeg holder nå på med et søksmål mot Nintendo for å ha brukt mitt liv som grunnlag i Mario-spillene. Nøyer meg vel med 10% av inntektene vil jeg tro... Jeg vant tidligere rettsaker mot Paperboy- og Leisure Suit Larry-utviklerne for det samme.

 

Så er han idioten som hele tiden stjeler prinsessa tilbake hver gang jeg kidnapper henne? Jeg har sendt familien, en hær av slaver, til og med stukket av til en annen galakse ett par ganger, men neida. Her kommer du og ødelegger all moroa. Geez... finn din egen prinsesse! :p

 

Hva skal du med meg egentlig? Kan du ikke bare la meg være i fred? Jeg liker rørleggersprekker, ikke horn og harde skall.

 

Bare la meg beholde prinsessa, så kan du og "broren" din være i fred. :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...