Gå til innhold

– Shenmue III eksisterer allerede


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow!

Husker den dagen jeg kjøpte første Shenmue spillet. Ble helt hektet. Fantastisk spill. Toppa seg da shenmue 2 kom ut. Spilte Shenmue serien hver dag. Mange timer i strekk. Shenmue 2 ble også kjøpt inn på xbox.

 

Jeg kjøpte Shenmue 2 i 2002 en gang. Rundet det på noen dager. Siden den dagen jeg rundet det første gangen har jeg ventet og ventet på spill 3 i rekken. Regnet jo med at 3ern skulle komme ut, men har ikke hørt noe enda. Helt til nå :D Beste nyheten jeg har hørt på faen så lenge. Jeg hadde nesten glemt spillet. Helt til her om dagen da jeg spilte igjennom CoD:Black Ops. Der er det en bane i Kowloon. (Kowloon er også med i Shenmue 2 disk 3.) Flashback!

Endret av Nazomi
Lenke til kommentar

Jeg husker jeg kjøpte inn alle spillmagasiner som hadde noe som helst om Shenmue i seg fra minst 2år før spillet faktisk kom ut i Europa. Jeg spilte gjennom det første og det andre spillet så mange ganger at jeg kunne 90% av dialogen utenat :D

 

Er ikke mer enn 1,5år siden jeg igjen bega meg ut på eventyr med Ryo Hazuki, og det var like spennende som første gang jeg puttet disk 1 i maskinen min. Mange syntes spillet var tregt, men jeg nøt den trege oppbygningen og den åpne verden. Alle karakterer hadde sin egen stemme (noe veldig få spill hadde på den tiden, i hvert fall med tanken på størrelsen på spillet) og jeg tror nesten jeg felte en tåre når det begynte å snø. Væreffektene var NYDELIGE for sin tid. Jeg ELSKER Shenmue og krysser fingrene for at Shenmue III ser lysets dag! Ingenting har vært værre enn å vente på avsluttningen på den episke historien uten å få noen svar!

 

Hvis det kommer skal jeg varme opp med en gjennomspilling eller to på den gode gamle DCen :)

Lenke til kommentar

Og sån btw.. Nicket mitt her inne er veldig inspirert av karakteren Nozomi fra Shenmue 1. Har også hatt dette nicket i world of warcraft lenge nå :) hehe.

 

Min dreamcast gikk desverre i graven for mange år siden så har ikke hatt anledninh til å spille Shenmue 1.

Har håpet lenge på dlc på xbox, ps3 eller wii

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...