Gå til innhold

Civilization IV er historisk (PC, Mac)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eurogamer har selv oppdatert artikkelen siden vår sak ble skrevet - men før den ble publisert (se lenketeksten på vår egen lenke til serien som nevner Civilization V og ikke IV).

 

Jeg har oppdatert saken og fikset referansene til feil spill, og får håpe ingen løp til butikken for å kjøpe Civilization V og ble skuffet på grunn av manglende lydspor. Til dere som i tilfelle gjorde det vil jeg si: ren bonus! nå får dere en unnskyldning til å kjøpe Civilization IV også! Da kan dere spille just two more turns hele natta i stedet!

 

Takk for kommentarene! :-)

Lenke til kommentar

Dame- og mannskoret på Samfundet iTrondheim fremførte denne sangen under Promenadekonserten på UKA-09. Var med å synge, og det var utrolig kult. Halvparten av jentene til stede trodde sangen var fra løvenes konge II, gutta visste bedre ;)

 

Kan skjønne at spillmusikk ikke er blitt nominert tidligere, da musikken ofte er mer knyttet til spillets innhold enn å kunne stå som en sang i seg selv. Jeg absolutt digger masse av FF musikken, men vet ikke hvor mye jeg hadde likt det hvis jeg ikke hadde spilt spillene. Baba Yetu derimot, står på egne ben. Vel fortjent

Lenke til kommentar

Knall sang! Generelt er Vest-Afrikanske kristne sanger helt sinnsykt bra og stemningsfulle. Den norske statskjærka og andre kirker rundtomkring i verden har en del å lære fra land som snakker Swahili og ikke omvendt. Sjekk også ut denne låta, er litt av samme greia http://open.spotify.com/track/7MZAPh14xrlg68L6sHNcyP. Er sluttlåta fra Blood diamond.

 

 

Funka ikke med punktum på slutten der.

 

http://open.spotify.com/track/7MZAPh14xrlg68L6sHNcyP

 

 

Stemningsfull melodi.

Lenke til kommentar

Tror de grammy-folka ikke er helt oppdatert i spillverdenen. Greit nok at sangen er god, men spillet ble så vidt jeg husker utgitt i 2004?

Nominasjonen har ikke noe med selve spillet å gjøre. Baba Yetu var på platen Calling All Dawns fra komponisten Christopher Tim som ble utgitt i fjor høst. Civ4 er for øvbrig fra 2005.

Endret av Camrot
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...