Gå til innhold

Julekalender 2010 – luke 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si dere virkelig har noen fine premier i år!

 

Verre er det at jeg har null peiling på Gran Turismo 5, men what the hell - ~33% sjanse for å gjette riktig er da ikke så ille.

 

Tok meg 2 minutt å google fasit. Kanskje en idè neste gang? ;-)

Synest det er litt små juks. Svarer på kun det jeg kan :D

Lenke til kommentar

Enig, kan du ikke svaret burde du la andre som har mer peiling komme til... DE som fortjener det... Men enig i at premiene holder langt høyere nivå enn andre spillsiders kalendere!

Hvem har størst mulighet for å svare på spørsmålet? Det er de som allerede har spillet, eller er veldig interresert i det og dermed nok allerede har kjøpt det.

 

Har egentlig alltid synes det er dumt spørsmålene alltid skal dreie seg om spillet da de som allerede har spillet har desidert størst sjanse for å svare på spørsmålet.

Lenke til kommentar

Enig, kan du ikke svaret burde du la andre som har mer peiling komme til... DE som fortjener det... Men enig i at premiene holder langt høyere nivå enn andre spillsiders kalendere!

Hvem har størst mulighet for å svare på spørsmålet? Det er de som allerede har spillet, eller er veldig interresert i det og dermed nok allerede har kjøpt det.

 

Har egentlig alltid synes det er dumt spørsmålene alltid skal dreie seg om spillet da de som allerede har spillet har desidert størst sjanse for å svare på spørsmålet.

 

Dette er jeg faktisk enig med deg i, det blir litt bakvendt å gjøre det på denne måten. Samtidig er dette en spesiell utgave av spillet, og de som er interessert i Gran Turismo 5 er nok også interessert i denne utgaven langt mer enn andre, til tross for at de har spillet.

 

Angående måter å finne svaret på er ikke dette noe jeg alltid tar meg bryet med. Min innsats står i stil til premien, og er det noe jeg virkelig vil ha gjør jeg litt mer for å svare rett. Som Miles Teg skriver, det er andre som nok kan få gå foran meg i køen for å vinne.

Lenke til kommentar

Dette hadde vært vannvittig tøft å vinne. Gjør som de andre og savner litt vanskeligere spørsmål, for eksempel noe som kunne gått på for eksempel utvikler eller utgiver. Krysser fortsatt fingrene, though. Har ikke skaffet meg GT5 (enda), så det hadde vært bra awesome med denne pakken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...