Gå til innhold

Anmeldelse: Majin and the Forsaken Kingdom (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes dette spillet virker veldig sjarmenerende. Den type spill som desverre ikke blir sett på som levedyktige nok til å bli satset på hos utgivere flest.

 

...men noe som slår meg hver gang jeg dulter borti dette spillet er hvor utrolig stygg grafikken er. Det er forsåvidt ikke noe galt med designet på spillverdenen, men bruken av 3d her helt elendig. Det ser så kjedelig og simpelt ut. I sterk kontrast til de sjarmerende konseptsbildene. Jeg tror spillet kunne ha godt av litt større egenart innen grafikken. Slik det er nå skinner det veldig igjennom at spillet er laget på et relativt lavt budsjett..

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

Dette virker som et ok spill, men jeg stusser litt over at det vistnok er like godt som Super Mario Galaxy 2..

 

Ja, også er det like godt som StarCraft II og Modern Warfare 2... -.- Noen spill skal man bare ikke sette opp mot hverandre...

 

Men har lenge snust litt på dette spillet, og det har faktisk fått mye gode kritikker, som 9.5/10, 5/6 og 9/10. Blir helt sikkert et kjøp, når jeg får tid/penger :p

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg vet ikke helt.. gikk til anskaffelse av dette spillet her om dagen, og har prøvd det noe.. Var virkelig gira på dette, siden jeg har stor sans for eventyrspill med actionelementer (Zelda), og ble overbevist av denne anmeldelsen.. Men, ble veldig skuffet egentlig! :( Mye ble ødelagt pga stemmene faktisk, men jeg syntes ikke spillet fenget meg med sin sjarm heller.. fant det nokså barnslig, dessverre! Altså, barnslig på en da dårlig måte, for jeg har god sans for god barnslig, LEGO-spillene for eksempel.. Det var liksom ikke helt min greie.. Har ikke kommet så langt enda, og skal gi det et forsøk til i første omgang, men foreløpig en 6/10 av meg, trukket for stemmene, noe grafikk, opplevelse og generelt... Godt at noen har stor glede av det da!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...