Gå til innhold

PlayStation 3 opplever 3D-bølge (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det begynner jo å hjelpe på prisene på 3D tv da...alt etter hvor bra du vil ha da selvfølgelig. Fra en ok til 8995kr til den som blir skal vist være noe av det beste til 17995kr hos Elkjøp.

Jeg betalte 8000 kroner for en fantastisk plasma for under ett år siden. Uaktuelt å bruke noe mer bare for 3D, og ihvertfall ikke enda. Jeg venter to-tre år og om 3D fremdeles er en greie skal jeg kapitulere.

Lenke til kommentar

Ingen normale mennesker gidder å sitte med teite briller når de spiller eller ser på tv.

 

Og selv når det fungerer uten briller tror jeg ikke så mange gidder å bry seg da heller.

 

Jævla 3D mas. Det er jo allerede omtrent dødt på kino, på tide det dør ut overalt.

 

Forøvrig ganske morsomt hvordan 3D med briller totalt dreper farger, kontrast og lysstyrke. Ting som HDTV entusiaster har sagt

liksom var så viktig når de valgte tv'en sin.

Lenke til kommentar

Det er vel ganske simpelt teknsik å kaste inn en 3d-funksjon, sikkert derfor det blir gjort på endel spill, har jo vært en god del spill med 3d-funksjon før, uten at det har vært noen megasukses.

 

AtW

 

For ikke snakke om at frameraten halveres i spillene med 3d modus. Hvem gidder spille COD i 3d med 20-30fps fremfor vanlig i 60fps?

Forhåpentligvis ikke mange.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...