Gå til innhold

Nytt Elder Scrolls bekreftet? (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, dersom dei fortsett i samme retning som dei gjorde med Oblivion, blir det neppe noko kjøp her. Men no synest eg Fallout 3 var eit lite steg i rett retning igjen, so der er kanskje håp. I alle tilfelle vil eg nok ikkje la meg rive med av opphausinga i forkant denne gongen. Forventningane mine er moderate.

 

Kay

Lenke til kommentar

Hopper nok glatt over denne om de kjører samme stil som Oblivion, mislikte lvl scalingen og ett par andre ting med spillet såpass mye at jeg heller spiller noe annet. Men det er lov å håpe at de har lært av sine feil, i forhold til min smak, og forbedret det.

 

Kan aldri tenke meg at de kommer med levelscaling igjen etter at de fikk såpass kritikk for det i Oblivion. Fallout 3 hadde jo heller ikke levelscaling, så alt tyder vel på at det ikke blir det.

 

Jeg gleder meg som bare det til TES V. Er veldig spent på hva de får til på grafikkfronten. Da Oblivion kom ut var det et av de peneste og lekreste spillene jeg noengang hadde sett. Regner med det er en ny grafikkmotor nå da den de har brukt i Oblivion og de to Fallout-spillene ikke holder helt samme standard nå som den gjorde for 5 år siden. Håper vi snart får en bekreftelse fra Bethesda om at TES V er på vei. Om det hadde kommet neste år hadde det vært fantastisk, og det vil også være realitisk hvis de er i sluttfasen med spillet nå.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Har ventet lenge på et TES:V! Gleder meg til å høre mer om dette!

 

Jeg venter fortsatt på en ny Morrowind. ;) Da jeg hørte om Oblivion første gang kunne jeg ha forhåndsbestilt der og da, men spillet var så ræva at det ødela hele Elder Scrolls-serien for meg. Selv RedGuard var bedre enn det mølet. Men vi får se, forhåpentligvis har de lært. For øvrig likte jeg ikke Fallout 3 i det hele tatt, men New Vegas var svært bra. Det er ikke mye som skiller klassiker fra kalkun. ;)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...