Gå til innhold

Stor PS3-avsløring i desember (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125

Blir Uncharted 3 like bra som de to andre er det bare å glede seg! Syns vel egentlig ikke Uncharted 2 var verdt 500+ på grunn av lengden, men til rundt 300 på tilbud er det fin underholdning.

 

Syns vel forøvrig veldig få spill er verdt 500 nå til dags siden jeg kjøper og spiller alt for mange spill...

Lenke til kommentar

Tror de snakker om et nytt konsept her. Tviler på at det blir en oppfølger til noen av PS3 eksklusive spill =p. Gleder meg til VGA's og Avsløringen til PS3

 

Håper på det samme. Litt innovasjon hadde ikke skadet. Men jeg er stygt redd for at det blir en oppfølger til f.eks Uncharted. I mine øyne er markedet allerede mettet på de uendelige oppfølgerne. 2 ditt og 3 datt. Undertittel ditt og part datt. I mange tilfeller er ikke dette direkte feil, men det skaper lite rom for nye og spennende titler da det forventes å lages oppfølgere til suksesser.

Lenke til kommentar

Dere som foreslår tredjepartspill som f. eks Final Fantasy, GTA eller Half-life er vel klar over at det er snakk om et Sony-spill? Jeg tror også at dere kan utelukke japanske spill da de vanligvis ikke passer inn i "dudebro"-demografien til VGA. Hele fjorårets VGA-lineup bestod for øvrig av vestlig-utviklede spill.

 

Det dreier seg mest sannsynlig om et vestlig actionspill. Som f. eks Resistance, Uncharted, Syphon Filter eller The Getaway. Det er noen som mener at det kan være et Move-spill, så det kan også være noe helt nytt.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...