Gå til innhold

Vinn PS3 med Assassin's Creed: Brotherhood! (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ønsket meg en ps3 i lange stunder nå, men aldri tatt meg råd, så det hadde vært supert å vinne!

Å få den utgaven av AC hadde heller ikke vært feil (selv om jeg instinktivt tenker AC på PC..)

 

Såå, sitter og krysser fingrene!

 

Lykke til alle sammen! (Eller i det minste lykke til til dem som ikke har ps3 fra før!)

Lenke til kommentar

KraniC er fornuftig som ikke velger å delta, siden han allerede har en PS3. Bortsett fra andre folk som deltok.

Så hvis man har 10 000 kroner på bankkotoen og jeg får muligheten til å være med i et gratis lotteri hvor man kan vinne 10 000 kroner så burde jeg ikke være med fordi jeg allerede har akkurat det fra før av?

 

Har forresten ikke PS3, bare nevner det siden man får hat hvis man har. Gheez.....

Lenke til kommentar

KraniC er fornuftig som ikke velger å delta, siden han allerede har en PS3. Bortsett fra andre folk som deltok.

Så hvis man har 10 000 kroner på bankkotoen og jeg får muligheten til å være med i et gratis lotteri hvor man kan vinne 10 000 kroner så burde jeg ikke være med fordi jeg allerede har akkurat det fra før av?

 

Har forresten ikke PS3, bare nevner det siden man får hat hvis man har. Gheez.....

 

Det var en utrolig dårlig sammenligning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...