Gå til innhold

Anmeldelse: Call of Duty: Black Ops (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ventet på denne! Synd å se at Treyarch fortsatt ikke når helt opp til storebror Infinity Ward, jeg trodde virkelig de skulle få det til denne gangen. Kjedelig at de har med motorsykkelsekvenser etc. hvis det ikke er finpolert og sitter som et skudd, da blir det mer en klein attpåklatt som er der "bare for å være der". De nye modusene i flerspiller, særlig med rotering av våpen hver 45. sekund ser jeg frem til. At alle stiller likt liker jeg, og jeg tror det kan være mye uro 10-5 sekunder før våpnene byttes ut.

Forøvrig trodde jeg flerspillerdelen skulle få 9 og spillet som en helhet 8, men uten noen erfaring med spillet selv stoler jeg som alltid på dere. Får heller være min egen dommer når spillet detter ned i postkassa senere. :)

Lenke til kommentar

Skjøner ikke helt den "lave" karakteren, mw2 historie var ok, hvis denne er så bra, er jo det et stort pluss, mp virker bedre for min del, mindre griding, og litt mer gambling.

 

Og så har du jo zombie mode.

 

Var usikker på om jeg skulle kjøpe spillet, men tror jeg blir å kjøpe det, på PC ;O

Lenke til kommentar

Er bare så usikker om jeg skal ha det på PC eller Xbox, hadde håpet at PC ble nevnt i anmeldelsen ;/

 

Jeg og håpet at det skulle bli nevnt. Er så lei at det aldri blir nevnt pc i noen annmelderser.

Jeg skal ha det på pc, ligger hjemme og venter på meg nå tenker jeg.

Pc har jo bedre grafikk da. :)

Endret av configuration
Lenke til kommentar

Skjøner ikke helt den "lave" karakteren, mw2 historie var ok, hvis denne er så bra, er jo det et stort pluss, mp virker bedre for min del, mindre griding, og litt mer gambling.

Tipper at Treyarch har igjen bygget et hundretall usynlige vegger som dreper all form for taktikk og virtuell frihet, akkurat som i CoD3 og WaW. Ingen overraskelse da at IW sine titler automatisk fremstår som litt mer proffe/polerte selv om innholdet forblir veldig likt. Og ingen zombie klarer å gjøre opp for usynlige vegger og "magiske kuler" som treffer deg i hodet med en gang du prøver deg på flanking.

 

Utover dette kan jeg forstå at anmelderen begynner å bli drittlei CoD-serien, uansett om det er IW eller Treyarch som utvikler. Franchisen er blitt en parodi av seg selv... Jeg lurer på hvor lenge Activision klarer å melke serien. Antageligvis lenge, dessverre.

Lenke til kommentar

Det er det beste spillet de har laget, men Treyarch er fremdeles lillebror.

Les hele saken

 

Det var alt for mye bullshitt i mw2, som feks danger close, one man army og noob tube.

Mw2 var ødelagt av IW på pc i hvertfall.

 

Skal ihvertfall rett hjem og spille når skolen er ferdig.

Bestemte meg for PC versjonen jeg og, hvis folk skal ha det på pc så er det bare å legge meg til på steam, hroksvaag ;D blir å spille mye i dag

Lenke til kommentar

Jeg har spillt MW2 til døde det siste året! Spillet er langt fra perfekt! mange ting som skulle vert patchet, men de klarer ikke activision.. Det har ødelagt MW2. Treyarch har hørt på oss som er gamere og har tatt hensyn til de problemene som er i MW2. Jeg har mye mer tro på Treyarch en jeg har til IW slik situasjonen er nå. Viss de klarer og komme med patcher etter som vi finner problemer skal jeg være fornøyd i lang tid :)

Lenke til kommentar

Har ikke spillt noe mw2 MP, men fikk Black Op's på fredag, og må si jeg har hatt det vanvittig morro hele helgen(selv med feber). Synes også det var bra at det gikk an å spille splitscreen på online multiplayer :D

 

Er ikke mangel på penger heller, har 76000 i overskudd akuratt nå... Så det kunne gjerne vært litt trangere der da. Se om jeg rekker å begynne på prestige 1 i dag, er ikke noe god spiller, så ting tar tid. Første spill jeg har på xbox, så trykker stadig vekk feil :whistle: Hvis noen ønsker et easy kill, så er det bare å legge meg til på live.

Endret av jihn
Lenke til kommentar

Hvis det er det beste Treyarch har laget, så holder det i massevis for meg. World At War syns jeg var VELDIG bra, og da må jeg jo bare like Black Ops...? Skal teste det senere.

 

Enig!

 

 

Hadde det enormt mye meir morro med venner og WaW enn fiaskoen som ble MW2, som bare var ett evig rot online. Får nok ikkje spillt Black Ops før fredagen, men eg gleder meg ihvertfall :)

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...