Gå til innhold

Demo: Farming Simulator 2011 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testet ut Farming Simulator 2010 for en tid tilbake, det er faktisk litt gøy. Men kanskje noe langdrygt, jeg satt i en litt eldre traktor og pløyde en åker i nesten halvannen time. Så fant jeg ut at det var allerde en rekke felt hvor det allerde var ferdig dyrket og ferdigvokst, så jeg kjørte tilbake til farmen og hentet slåmaskina. Etter å ha tresket opp alt måtte jeg tømme det i en henger, så jeg kjørte å hentet hengeren og fylte denne opp med korn. Så kjørte jeg ned til bryggeriet og solgte kornet der.

 

Deretter kjørte jeg til butikken, solgte den gamle traktoren og kjøpte meg nytt og fancy utstyr, men langt fra det beste. Helt klart ett morro spill å leke seg med, jeg var overasket hvor mange detaljer som var med, har man noe tyngere utstyr bak på traktoren må man feste på lodd fremme på traktoren for å kunne kontrolere traktoren fornuftig. :p

 

Skal bli morro å teste Farming Simulator 2011 :D

Lenke til kommentar

Hahaha, dette bare testes! :D

 

Edit: Har nå spilt et par timer. Dette spillet er jo genialt! Det hørtes overhodet ikke ut som noe jeg kunne tenkt meg å bruke timesvis på, men det er utrolig vanedannende og tiden flyr.

 

Har nå flere traktorer som jobber samme åker. En for å pløye jorda og en for å så. Holder på å spare opp til enda en traktor.

 

Haha =P

Endret av Zarunil
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...