Gå til innhold

Nytt Battlefield annonseres (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt synd at det dreier seg om et helt nytt spill, for jeg har veldig lyst på BF 1943 til PC.

Som jeg skrev i innlegget mitt kan det likevel være BF1943. Husk at BF1942 er en FPS-klassiker på PC og at det nåværende BF1943 på konsoll er veldig tynt. Det går an for DICE å gi ut et spill med samme navn som vil likevel være "et helt nytt spill" i den forstand at det ikke er en konvertering av tilsvarende konsollspill, men et stort nytt spill fra A til Å.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar

Regner med at dette blir BF3.

Han avkrefter samtidig at det er snakk om Battlefield 3

--

 

BC2 la 1943 på is for min del. Hadde 1943 kommet til pc som først planlagt så hadde jeg kjøpt det, men siden det ble utsatt til fordel for BC2, så har BC2 tilfredsstilt min lyst på ett nytt BF spill. Skal jeg kjøpe 1943 nå så må det nok være ett fullverdig BF spill, og ikke kun en pc versjon av det som ble sluppet til konsoll. Så jeg jeg syntes utsettelsen av 1943 er merkelig.

 

Vet ikke helt hvor spennende denne nyheten egentlig er, BC2 har mange timer igjen for min del, og med BF3 ett sted på horisonten så er behovet mitt for BF spill dekt.

Lenke til kommentar

BF2142 er min favoritte i serien så jeg lar meg drømme bort om et BF2143. Men siden det er muligvis det minst populære BF-spillet av en eller annen grunn prøver jeg å være realistisk...

2143 er ikke meg i mot. 2142 er i mine øyne mye bedre enn BF2, spesilt når det kommer til balanse, problemene i BF2 ble rettet i 2142. Tror grunnen til at det er det minst populære, hvis det faktisk stemmer, er p.g.a. innpakkningen/settningen. Settingen er det som betyr minst for meg, derfor er ikke 1943 noe jeg ser frem til lengre (som nevnt BC2 kom 1943 i "forkjøpet"), da jeg aldri spilte 1942 og har ingen nostalgi jeg vil gjenoppleve. BFV hadde mye sjarm, hvor radio funksjonen stor for mye av det :)

Siden 2142 er en av de siste titlene i serien så tror jeg nok ikke det kommer ett 2143 med det første. Ett nytt Vietnam hadde vært morro, men mulig at Vietnam tillegget ti BC2 blir nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...