Gå til innhold

F.E.A.R 3-dato meislet (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det bør for øvrig nevnes at det ikke er Monolith Studios, som utviklet forgjengeren, som tar seg av F.E.A.R. denne gangen. I stedet er det gjengen bak originalspillet, Day 1 Studios, som bretter opp ermene for å skremme vettet av deg.

 

Hvor i alle dager har dere dette fra?

 

Monolith utviklet både FEAR og FEAR 2 (Project Origin), Day 1 Studios har ikke gjort annet enn å porte det originale FEAR til 360 og PS3. Siden WB eier begge studioene, så er det vel deres privilegium å delegere utviklingsoppgaver - forhåpentligvis betyr dette at Monolith har noe nytt og spennende underveis.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Da er det bare å krysse fingrene. Blir det bra så finner jeg kanskje motivasjon til å spille FEAR 2. Ser veldig annerledes ut fra originalspillet ut i fra trailer, mer så enn det FEAR 2 gjorde. Ser nesten litt stilisert ut - det cinematiske i alle fall. Usikker på hvordan det vil påvirke innlevelse og virkelighetsfølelse.

 

Ut i fra ymse observasjoner så liker jeg dog ikke helt hvor de drar historieformidlingen. Noe jeg likte svært godt med 1-eren var følelsen av å være søkk alene, kun for deg selv - du mot verden; men likevel så ble det et driv i handlingen. Interaktiv fortellerteknikk - mellom linjene - er noe jeg har sansen for, da det fordrer subtilitet mer så enn hva som ser ut til å være normen.

Lenke til kommentar

Vist det er like dårlig som F.E.A.R 2 så hjelpe meg.. F.E.A.R 2 var ikke engang skummelt og man viste nesten hele tiden hvor Alma kom osv. Jeg ble skuffet SVÆRT skuffet av F.E.A.R 2.

Helt enig. Hvis jeg skal spille et spill for å bli skikkelig skremt, så spiller jeg heller et av Penumbra spillene, eller Amnesia. F.E.A.R 2 var mer et slags "skvette-spill", hvor jeg skvatt ikke pga det var skummelt, men fordi det noen ganger kom en høy/skarp lyd. Setter hjertepumpa i gang ja. Men skummelt? Nei. Spill som gir deg skikkelige angstsymptomer er skumle. Utvikleren av Penumbra spillene og Amnesia, er veldige gode med å sette en skummel stemning helt fra begynnelsen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vist det er like dårlig som F.E.A.R 2 så hjelpe meg.. F.E.A.R 2 var ikke engang skummelt og man viste nesten hele tiden hvor Alma kom osv. Jeg ble skuffet SVÆRT skuffet av F.E.A.R 2.

Helt enig. Hvis jeg skal spille et spill for å bli skikkelig skremt, så spiller jeg heller et av Penumbra spillene, eller Amnesia. F.E.A.R 2 var mer et slags "skvette-spill", hvor jeg skvatt ikke pga det var skummelt, men fordi det noen ganger kom en høy/skarp lyd. Setter hjertepumpa i gang ja. Men skummelt? Nei. Spill som gir deg skikkelige angstsymptomer er skumle. Utvikleren av Penumbra spillene og Amnesia, er veldige gode med å sette en skummel stemning helt fra begynnelsen.

 

Helt enig angående det du skriver her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...