Gå til innhold

Anmeldelse: Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2 (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Interessant.

 

Jeg vet ikke om jeg skal kalle meg Naruto-fan, men jeg har nå lest en del av mangaene og sett noen hundre episoder, og i fraværet av et Dragonball Z-spill uten elendige kameravinkler - det siste var Budokai 3 - så kan kanskje NUNS være noe. Samtidig forteller magefølelsen meg at dette spillet kommer til å gå for halv pris om ikke lenge, så avventer litt med kjøp.

Lenke til kommentar

Tok opp igjen Shippuden animen nylig, etter å ha fallt av i over 1 år. Så da passer det seg med ett spill basert på denne tidsperioden også :) Det første spill gav god underholdning i kampmodus men var litt småkjedelig sånn ellers, i tilegg var musikken lavmål sammenlignet med orginal materialet. Gjelder dette spill nr.2 også ? Bestillte meg alle Naruto soundtrackene her forleden, og Shippuden byr på mye fantastisk musikk! Synd at disse ikkje har fått sin plasse i spillet ihvertfall.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Kan ikke snakke for de som ikke har sett serien eller lest mangaen, men dette spillet er virkelig konge. Man får liksom med seg historien selv om det går en smule fort framover, atpåtil det er bonusmateriale som gjør slik at man kan se tilbake i historien før der spillet begynner om man vil.

 

Eneste minuset er at musikken ikke er fra Shippuden, men virkelig bra musikk uansett.

Lenke til kommentar

Skaffa dette 14.oktober. Skal sies jeg er ordentlig narutofan, men syntes Broken bond og rise of a ninja var ganske svake spill.

 

Storm 1 hadde jeg også på ps3, det var morsom fighting, men klarte aldri å komme meg rundt til å unlocke folk.

 

Storm 2 er et must for alle shippuuden fans, online fighting er bare helt konge, og avhengighetsdannende.

Singleplayeren er på en måte et bra sammendrag av mangaen / animen (ikke fillers)

 

Veldig lite ensformige fetch quester du MÅ gjøre for å kom deg videre.

 

Men spillet skinner i fight modus, og jeg synes jo det er viktigst, da dette er et slossespill

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...