Gå til innhold

Medal of Honor utvides (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MP-delen av dette spillet er og forblir et sniper-spill som belønner camping over initiativ og lagspill. I enkelte tilfeller kan du ikke gå 2 meter etter respawn før du får en kule mellom øynene... og dette 5 ganger på rad. Jeg ser ikke hvordan denne modusen vil gjøre ting bedre. Tvert imot.

 

Jeg angrer sårt på at jeg kjøpte spillet iom at SP-delen er kjedelig, uengasjerende og full av små tekniske bugs.

 

Får prøve igjen om 6 måneder når spillet har fått ordentlig patching... hvis det i det hele tatt skjer. DICE er jo ikke akkurat kjent for å makte å fikse sine spill. Battlefield 2 utgitt i 2005 sliter fortsatt i dag med tekniske problemer etter en rekke patcher. 2142 også.

Lenke til kommentar

Spillet er helt greit. Ingenting revolusjonerende nytt men helt greit. Alle står og forventer at det skal bli bedre og bedre og bedre (dvs nye spill).

 

Når det gjelder camping. Min erfaring med camping er at skillnivået ditt går ned når du står mye i ro. Mye bevegelse og stadig rushing ser ut til å være det som mest konsist gir skill oppgradering. At du treffer mer og får flere frags ser ikke ut til å ha en direkte innvirkning på skill nivået.

 

+ at det er fint at vi ikke blir melket for penger for nye maps hele tiden.

Endret av wolf5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...