Gå til innhold

Anmeldelse King's Bounty: Crossworlds (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er riktig, en litt håpløs måte å gjøre det på spør du meg. Du må starte et nytt Armored Princess campaign for å få tak i nyhetene der. I tillegg får du de to korte som er nevnt i artikkelen. Til sist får du en editor, forhåpentligvis er det mye bra brukerskapt å hente etterhvert.

 

 

Da må jeg si meg forvirret at anmelder sier : "King’s Bounty har hele tiden slitt med å gjøre et godt førsteinntrykk på meg".....som om han har spilt så vannvittig mangen av av de? Er vel bare 3 totalt er det ikke? Den som var i 1990, 2008, og 2009? De 2 siste er egentlig helt like gameplay messig.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det er riktig, en litt håpløs måte å gjøre det på spør du meg. Du må starte et nytt Armored Princess campaign for å få tak i nyhetene der. I tillegg får du de to korte som er nevnt i artikkelen. Til sist får du en editor, forhåpentligvis er det mye bra brukerskapt å hente etterhvert.

 

Så jeg som akkurat har kjøpt meg AP uten Crossworlds, må jeg da starte hele AP på nytt hvis jeg skal spille Crossworlds da?! :S - I så fall er det synd, ettersom jeg liker AP såpass godt at Crossworlds fristet stort!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...