Gå til innhold

Eksklusiv Fallout-pakke til Xbox 360 (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Møkkalei denne konsollkrigen.

 

hvorfor ikke finne en løsning som alle tjener på?

Denne typen konkurranse taper nemlig alle parter på.

 

 

Hver gang jeg ser oppslag om at noe er eksklusivt til en konsoll jeg ikke har, blir jeg drita forbanna. Jeg har både PC og PS3 og burde med det dekke en god flate, men så klarer de faen meg å utelate meg allikevel.

 

Ting som dette gjør at jeg får lyst til å drite i å kjøpe spillet.

 

Ok, hvis ikke PS3 og PC kundene deres er viktige nok, så fuck you too, motherfuckers!!!!

Lenke til kommentar

noe som mest sannsynlig er en tidseksklusiv avtale gjør bare at det er lenger ventetid før man kan kjøpe ekstrainnhold. Tullete gjort av både MS og Bethesda.

 

Får håpe det kun er snakk om en tidseksklusiv avtale, ja.

 

De tre første utvidelsespakkene til Fallout 3 var opprinnelig eksklusive til Xbox 360 (og muligens PC også, husker ikke), men kom til PS3 (og muligens også PC) senere samme året, ikke mer enn tre-fire måneder senere. Går ut i fra at det samme skjer nå.

 

Møkkalei denne konsollkrigen.

 

hvorfor ikke finne en løsning som alle tjener på?

Denne typen konkurranse taper nemlig alle parter på.

 

..alle parter unntatt Microsoft, fordi flere vil nå vurdere Xbox 360-versjonen. Hvis man har tre plattformer spillet kommer på og er lysten på mer ekstrainnhold så fort som mulig, er det naturlig å velge den plattformen. Synes det er rart de utelukker PC, though. Det er der Fallout 3 var det helt store.

Lenke til kommentar

Jeg synes dette er bra! Jeg har ingen xbox, og nå slipper jeg å bli frista til å prøve å beholde den gode følelsen fra spillet i utvidelsespakker. Fallout 3 ble ganske ødelagt med utvidelsespakkene som ga oss altfor sterke våpen, gjorde oss "uovervinnelige" og generelt fjerna RPG-følelsen. Ikke bare det, men de ødela også historien ganske mye synes jeg. De skulle dø der!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...