Gå til innhold

Tony Hawk-studio rakner (X360, Wii, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

/sigh

Tony Hawk-serien har tapt seg siden "Tony Hawk's Pro Skater 4".

Det var det siste spillet som maktet å levere tilfredsstillende gameplay og morsomme baner/parker.

De spillene jeg liker best i serien er "Tony Hawk's Pro Skater 2" og 4.

Man finner ikke like morsomme baner i de nyere spillene, desverre. Da er all fokus på at det skal være

åpent og realistisk, noe som ødelegger for spillbarheten, særlig med tanke på alle duppeditter som

er plassert rundt på banene som rett og slett bare er i veien. Og så har jo fokusen gått mer og mer vekk

fra skatedelen... "JA! La oss stappe inn Steve-O fra Jack Ass på en rodeookse! Så kan de trikse med ham!

Eller hva med en voodoofyr på trehjulssykkel?! GENIALT!", var nok det de tenkte før de ga ut spillseriens desidert

verste spill: "Tony Hawk's Underground 2".

 

Det de kan og burde gjøre er å bruke den grafikkmotoren de har utviklet, men gå tilbake til røttene

og heller legge til nye funksjoner, mer customization osv. Da hadde jeg kjøpt spillet!

 

Mange foretrekker sikkert Skate, men jeg rett og slett hater kontrollen!

Den føles ikke noe mer realistisk for meg ihvertfall, bare mer tungvind og rotete.

Lenke til kommentar

Enig. Det begynte virkelig å gå nedover med disse "Underground" spillene som introduserte en funksjon hvor man kunne plukke opp rullebrettet og løpe rundt til fots, uten å miste "comboen." På denne måten kunne man klatre over og løpe rundt hinder, og samtidig holde "comboen" gående. Dette ødela mange av utfordringene i spillet, som faktisk var veldesignede.

 

Jeg tror at "Tony Hawk" merkenavnet har blitt så tilsmusset at salget bare vil gå nedover, uansett hvor gode fremtidige utgaver måtte være.

Lenke til kommentar

Jeg likte Tony Hawk Pro Skater 2 best, mange av låtene i spillet falt i smak og spillbarheten var variert og nyskapende. Etter 2'ern falt jeg rett og slett av lasset. Det ble det samme konseptet, og når det ble gjort endringer store og små syntes jeg alltid det så halvferdig ut eller "jalla". Jeg synes de burde lagd et spill konsept som var mer egna for "voksene", kanskje lagd en story ut av det med ikke baner som minner om legobyer, men noe mer alá GTA (feks). Jeg liker godt spill med stort spillerom, hvor det er mye å utforske. Hvor man kan dra til nye steder og få sjangsen til å forandre storyen etterhvert som du gjør oppdrag. Noe må ihvertfall gjøres, jeg synes har gått en vei siden 2000 og det er nedover.

Endret av Jötunn
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...