Gå til innhold

Anmeldelse: Medal of Honor (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg ble litt småskuffet over dette spillet etter at jeg har lest denne anmeldelsen. Nå ble jeg ganske usikker på om jeg skal ha spillet eller ikke. Jeg har forhåndsbestilt, men når ikke multiplayer delen holder, neida er det ikke fullt så fristende :( .

Når et spill får 6/10, så pleier jeg vanligvis å holde meg unna. Blir et litt vrient valg det her :p

Lenke til kommentar

Au, skuffende karakter. Jeg hadde tenkt å kjøpe spillet for flerspillerdelen... riktig nok på PC. Jeg antar at det blir samme sjit som på konsoll, eller?

 

EDIT: Altså... hvis det er en MW som er mer realistisk og litt treigere kan det faktisk være midt i blinken for meg. CoD-serien begynner nesten å bli mongoloid på nettet. Det er fult av raske fjortiser som løper overalt med shotgun i hver hånd og skyter vilt rundt seg. Realisme? Taktikk? Hva er det for noe? Jeg storkoser meg dog med Battlefield-serien og hadde håpet at flerspillerdelen i nye MoH var litt i samme gate siden det er DICE som styrer, selv om det blir litt samme opplegg som MW.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar

Noko lågare karakter enn eg hadde forventa. Eg vurderar plukke opp dette spelet for einspelar delen - men etter å ha lese denne anmeldelsen undrast eg om eg står over - og heller plukkar det opp ifrå "alt skal bort"-korga på Elkjøp om nokre månader.

 

For min del blir den store fleirspelar-opplevinga i haust og vinter garanter Black Ops. Storkosar meg framleis med MW2- og synes i likhet med anmeldar at det er tempoet som er rosina i pølsa.

Etter særs dårleg erfaring med BF:BC2 så hadde eg ingen planar om å slå meg laus i MP-delen av MoH, uansett.

Lenke til kommentar

Interessant. Ligger vel på mellom 70-80 på nettet, slik at denne er omtrent på det.

 

Jeg tror grunnen er at EA skjuler dårlig at de slåss mot COD. Hvorfor lage et spill som ligen på COD, som de tydeligvis har gjort. Da kan vi spille COD da. Hvorfor ikke være nyskapende (Skate-serien) og uforutsigbar? Hvorfor ikke tilføre noen nytt? Betaen på MP fikk mye pes, men det virker ikke som om MP er gjort på DICE sine premisser, slik at de har vært bundet til noen regler, men det vet jeg jo ikke. Men DICE kan jo dette!

 

Skuffende. Samtidig tror jeg heller ikke Black Ops vil tilføre noe nytt heller. Blir overrasket om den går over 7.

Lenke til kommentar

Skuffende. Samtidig tror jeg heller ikke Black Ops vil tilføre noe nytt heller. Blir overrasket om den går over 7.

Du har nok eit poeng der. Eg trur heller ikkje at BO kjem til å revolusjonere på noko vis, men dei har ei utruleg god oppskrift (type Nora's hjemmelagde) som dei følgjer. Og det er ikkje til å stikke under stolen at MW2 sin MP som BO baserar seg på, er god.

 

Litt OT, men fortsatt relevant ettersom det blir BO og MoH som vil slost om spele-timar denne hausten.

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar

Interessant. Ligger vel på mellom 70-80 på nettet, slik at denne er omtrent på det.

 

Jeg tror grunnen er at EA skjuler dårlig at de slåss mot COD. Hvorfor lage et spill som ligen på COD, som de tydeligvis har gjort. Da kan vi spille COD da. Hvorfor ikke være nyskapende (Skate-serien) og uforutsigbar? Hvorfor ikke tilføre noen nytt? Betaen på MP fikk mye pes, men det virker ikke som om MP er gjort på DICE sine premisser, slik at de har vært bundet til noen regler, men det vet jeg jo ikke. Men DICE kan jo dette!

 

Skuffende. Samtidig tror jeg heller ikke Black Ops vil tilføre noe nytt heller. Blir overrasket om den går over 7.

 

Jeg er hittil enig med de fleste her, bortsett fra noe i akkurat denne posten. Og dette "noe" er den siste setningen. For med tiden har jeg blitt overbevist om at er dfet en ting Black Ops faktisk kan gjøre så er det å skape noe nytt. Det gjelder ikke gameplay, progresjon og generell spillmekanikk, men det gjelder alle de forskjellige modusene som f.eks Wager Match. De introduserer også et "currency"-system som virker heller nyskapende.

Ellers er jeg også nå usikker på kommende torsdag og om den skal brukes til å hente min forhåndsbestilling av Medal of Honor. Må søke opp noen flere anmeldelser!

Lenke til kommentar

Det kunne blitt bra, men så testa jeg multiplayer beta, fikk svaret mitt der, blir ikke no MoH på meg.

Det kunne blitt bra om de ikke hadde blitt pressa til å forandre spillet sitt, det kunne også blitt bra om de ikke bare hadde copy-paste andre tactical military games.

Faktisk, akkurat nå håper jeg ingen kjøper MoH bare for å presse EA litt, de pøser jo bare ut mainstream franchise-spill for å tjene mer grunker, uholdbart.

Lenke til kommentar

Au, skuffende karakter. Jeg hadde tenkt å kjøpe spillet for flerspillerdelen... riktig nok på PC. Jeg antar at det blir samme sjit som på konsoll, eller?

:huh:

 

Stusser alltid når folk som lurer på hvordan spill er IKKE bare prøver demo/åpen beta som er/var tilgjengelig (og gratis) for alle.

Endret av Luremus
Lenke til kommentar

kjopte det for SP delen når jeg syns at det er mw2 med bedre grafikk og bedre baner men ikke nok for at jeg gidder å spille arcade MP igjen. MEN bf3 beta!!!! hell yeah :p satser på at det ikke blir "konsollifisert" da blir det gang

 

Det blir nok konsollifilisert i utgangspunktet for å passe den dårligere hardwaren og begrensningene også dummet ned i forhold til hva det kunne ha vært som rendyrket pc-spill.Selv om DICE vil gjerne ha kvalitetsspill og ikke formye plastikk , så det på konsoll pengene ligger desverre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...