Gå til innhold

Icewind Dale på GOG.com (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Widescreen moden funker for alle Infinity engine spillene

http://www.gibberlings3.net/daletweak/ kan jo funke.

Jeg fikk den ikke til å virke på planescape, men det var 4 CD versjonen.

 

Oppdatering: Funker bra på Icewind dale også. Syns teksten ble litt liten i 1920x1200, men selve modden virka bra.

Ble litt impulsiv og kjøpte planescape i samme slengen. Så slipper jeg å stresse med 4 cd plater.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Synes det er litt merkelig at Gamer.no "reklamerer" for GoG på denne måten. De skriver ikke når det kommer nye spill til steam eller direct2drive.

 

Men, så er folka bak GoG "good guys" og ikke landeveisrøvere som Steam-folka er så det er vel en moralsk handling å gi dem litt oppmerksomhet.

Lenke til kommentar

Synes det er litt merkelig at Gamer.no "reklamerer" for GoG på denne måten. De skriver ikke når det kommer nye spill til steam eller direct2drive.

 

Men, så er folka bak GoG "good guys" og ikke landeveisrøvere som Steam-folka er så det er vel en moralsk handling å gi dem litt oppmerksomhet.

Kan vel være fordi hverken Steam eller direct2drive har disse spillene?

Men jeg ser poenget ditt.

Lenke til kommentar

Synes det er litt merkelig at Gamer.no "reklamerer" for GoG på denne måten. De skriver ikke når det kommer nye spill til steam eller direct2drive.

 

Men, så er folka bak GoG "good guys" og ikke landeveisrøvere som Steam-folka er så det er vel en moralsk handling å gi dem litt oppmerksomhet.

 

Det er jo hovedsakelig det faktum at mange legendariske PC-spill får en overhaling og relanseres som er av nyhetsverdi her. Om Steam hadde gjort det samme så hadde det selvsagt også kvalifisert til egen sak :)

Lenke til kommentar

Jeg stoooooorkoser meg for tiden med GOG og spillene de relanserer. Nettpcen min kan vel nå kalles en fullverdig spillmaskin. Mange av disse spillene er jo perfekte til svakere typer datamaskiner.

 

Icewind Dale skal kjøpes så snart jeg har lekt meg ferdig med Baldurs Gate for denne gang :)

Endret av Gnomkraft
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...