Gå til innhold

– 3DS takler ikke Unreal-motoren (iPhone, 3DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper samarbeid med Epic er svært langt nede på Nintendos prioriteringsliste ... hvis Nintendo i det hele tatt vet hvem Epic er.

 

Alt tyder vel på at 3DS-en vil servere grafikk omtrent på linje med PS2, pluss programmerbare shadere. Unreal kjørte vel aldri på PS2 heller, men det hindret vel ikke maskinen fra å prestere mye grafisk snadder.

Lenke til kommentar

Tipper samarbeid med Epic er svært langt nede på Nintendos prioriteringsliste ... hvis Nintendo i det hele tatt vet hvem Epic er.

 

Alt tyder vel på at 3DS-en vil servere grafikk omtrent på linje med PS2, pluss programmerbare shadere. Unreal kjørte vel aldri på PS2 heller, men det hindret vel ikke maskinen fra å prestere mye grafisk snadder.

- Unreal Tournament (1999) finnes til PS2

- Unreal Championship finnes til Xbox

Det er eldre Unreal-motorer, men UT99 gikk glatt på PS2.

Lenke til kommentar

Tipper samarbeid med Epic er svært langt nede på Nintendos prioriteringsliste ... hvis Nintendo i det hele tatt vet hvem Epic er.

 

Alt tyder vel på at 3DS-en vil servere grafikk omtrent på linje med PS2, pluss programmerbare shadere. Unreal kjørte vel aldri på PS2 heller, men det hindret vel ikke maskinen fra å prestere mye grafisk snadder.

- Unreal Tournament (1999) finnes til PS2

- Unreal Championship finnes til Xbox

Det er eldre Unreal-motorer, men UT99 gikk glatt på PS2.

 

Her er det snakk om Unreal Engine 3 regner jeg med. 3DS skal vel kunne kjøre alle versjonene av UE opp til UE 2.5 uten store problem.

Lenke til kommentar

Tipper samarbeid med Epic er svært langt nede på Nintendos prioriteringsliste ... hvis Nintendo i det hele tatt vet hvem Epic er.

 

Alt tyder vel på at 3DS-en vil servere grafikk omtrent på linje med PS2, pluss programmerbare shadere. Unreal kjørte vel aldri på PS2 heller, men det hindret vel ikke maskinen fra å prestere mye grafisk snadder.

- Unreal Tournament (1999) finnes til PS2

- Unreal Championship finnes til Xbox

Det er eldre Unreal-motorer, men UT99 gikk glatt på PS2.

 

Her er det snakk om Unreal Engine 3 regner jeg med. 3DS skal vel kunne kjøre alle versjonene av UE opp til UE 2.5 uten store problem.

Var det jeg også tenkte, men la til ekstra info likevel ^^

Lenke til kommentar

NIntendo graver ikke sin egen grav. De har vist at de heller graver andres graver. Når det gjelder Epic er ikke disse benchmarking for gode titler eller grafisk snadder. At han sier at iPhone 3GS er bedre hardware-messig en 3DS, skal ikke jeg krangle med ham om, men det høres rart ut. Det kan vel heller være at Apple sin sak er tilpasset grafikk-kjøret og det som Epic driver med, mens Nintendo, som det blir nevnt her, ikke engang vet hvem Epic er, eller bryr seg. Japan er en egen planet vet dere, omtrent som USA.

 

Om Resi-serien og MGS presenterer grafikknsadder på 3DS, er vel Unreal ganske uinteressant spør du meg.

Lenke til kommentar

GameCube var like kraftig som sine konkurrenter da den kom ut, så det er først med Wii at Nintendo tok en ny vending når det gjelder hjemmekonsoller.

 

Hvis vestlige spillkjøpere skulle komme til å slå seg på 3DS-vogna tipper jeg uansett pipen får en annen lyd fra Epic, og så blir det noe Unrealings der likevel. Vi får se. :)

Lenke til kommentar

GameCube var like kraftig som sine konkurrenter da den kom ut, så det er først med Wii at Nintendo tok en ny vending når det gjelder hjemmekonsoller...

Det stemmer ikke helt.

Den var ganske lik PS2, men hadde et stykke igjen til Xbox.

 

Men forskjellen mellom Xbox 360/PS3 og Wii er mye større enn forskjellen mellom GameCube, PS2 og Xbox er. Men Wii er fortsatt en fantastisk spillmaskin!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...