Gå til innhold

Cataclysm er kalenderklart (PC, Mac)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig der! :D

Om det viser seg at jeg ikke får Collectors Edition på release (jeg har bestilt på spaceworld.no), da kjøper jeg vanlig utgaven av Cata på release. :)

Dersom Spaceworld Torvbyen eller Storbyen holder nattåpent så skal jeg dit!

Jeg får heller slite med å stå opp 7.00 på tirsdagen :p

Endret av M4rius
Lenke til kommentar

Speaking to a small conglomerate of various Alliance representatives, Mekkatorque pointed out that the time to strike is now. After all, Thermaplugg has eluded death for years to keep his reign over Gnomeregan; and with the fall of the Lich King, the last great threat to the citizens of Azeroth, the chance of any cataclysmic event taking place in the foreseeable future is "less than 12.7%," Mekkatorque's leading combat medical advisor Doc Cogspin purported.

 

 

Likte denne blue posten som kom før press releasen :) legg merke til prosenten :))

 

 

Wallin, hvorfor tror du det er en beta? Har prøvd den selv og gleder meg mer enn noen gang :)

Endret av zawyer90
Lenke til kommentar

Med SC2 kunne man jo ikke aktivere digitale utgaver før 10:00 CET, mens folk som var og kjøpte på midnattslansering kunne begynne med en gang. Jeg vet ikke om det er fordi Blizzard vil oppfordre til "community"-greier som midnattslanseringer, eller om det bare er fordi de ikke liker kunder som kjøper digitalt.

Lenke til kommentar

Med SC2 kunne man jo ikke aktivere digitale utgaver før 10:00 CET, mens folk som var og kjøpte på midnattslansering kunne begynne med en gang. Jeg vet ikke om det er fordi Blizzard vil oppfordre til "community"-greier som midnattslanseringer, eller om det bare er fordi de ikke liker kunder som kjøper digitalt.

 

Den digitale utgaven av SC2 var også dyrere enn de fleste norske butikker.. Helt latterlig. Skal aldri kjøpe fra Blizzard store igjen hvertfall.

Lenke til kommentar

Yay! Utvidelsen til det gigantiske barnespillet er snart klar til lansering! Hva får vi denne gang? Mere raketter å fly rundt på, og kanskje en teddybjørn som pet. Jeg gleder meg! :vomit:

 

Gjennomsnittsalderen er 28år i World of Warcraft. Barne-spill? - Nei, absolutt ikke.

 

 

Spiller med folk fra faktisk 28år og helt opp til 53år...hvor 2 av dem eldste er faren min og hans bror. Det at folk hakker ned på et spill som WoW er somregel bare at dem ikke liker det og føler seg utenfor hele WoW fenomenet som milioner av mennesker har hatt glede av i flere år nå. Jeg og alle jeg kjenner gleder seg som små barn til vi kan reise tilbake til Azeroth sammens på nye eventyr. :)

Lenke til kommentar

Jeg trodde spill generelt var for barn...

 

Det blir som å si at film generelt er for barn.

 

Spiller med folk fra faktisk 28år og helt opp til 53år...hvor 2 av dem eldste er faren min og hans bror. Det at folk hakker ned på et spill som WoW er som regel bare at dem ikke liker det og føler seg utenfor hele WoW fenomenet som millioner av mennesker har hatt glede av i flere år nå. Jeg og alle jeg kjenner gleder seg som små barn til vi kan reise tilbake til Azeroth sammen på nye eventyr. :)

 

Mange har nok et negativt bilde av folk som spiller WoW av ulike årsaker. Det er ingen hemmelighet at noen blir avhengige og dropper ut av skole/jobb for å spille. Men slik er det med mange MMO/spill. Noen klarer ikke sette grenser for seg selv.

 

Anyway... Cataclysm ser utrolig spennende ut. Gleder meg spesielt til "Rated Battlegrounds". ^_^

Lenke til kommentar
Spiller med folk fra faktisk 28år og helt opp til 53år...hvor 2 av dem eldste er faren min og hans bror. Det at folk hakker ned på et spill som WoW er som regel bare at dem ikke liker det og føler seg utenfor hele WoW fenomenet som millioner av mennesker har hatt glede av i flere år nå. Jeg og alle jeg kjenner gleder seg som små barn til vi kan reise tilbake til Azeroth sammen på nye eventyr. :)

 

Mange har nok et negativt bilde av folk som spiller WoW av ulike årsaker. Det er ingen hemmelighet at noen blir avhengige og dropper ut av skole/jobb for å spille. Men slik er det med mange MMO/spill. Noen klarer ikke sette grenser for seg selv.

 

Anyway... Cataclysm ser utrolig spennende ut. Gleder meg spesielt til "Rated Battlegrounds". ^_^

 

Ja det er nok mange årsaker, kjenner flere som spiller mer en dem burde for å si det slik. Men om en ser bortifra dem ekstreme da så tror jeg det er mange mennesker som har gått bort ifra timer med hjerneløs tv titting. Dem bruker heller tid på å spille endel mmo spill...eller andre spill for den saks skyld.

 

Jeg har faktisk tenkt på det der endel og har spurt endel jeg kjenner hva dem hadde valgt mellom tv-kanaler eller en datamaskin. Samtlige velger datamaskinen sin....men det er en annen diskusjon :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...