Gå til innhold

WoW: Cataclysm i 2011? (PC, Mac)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok ikke Blizzard kommer til å slippe ut dette neste år nei. Helt ærlig, når det gjelder WoW så har ikke Blizzard vært så bekymret over bugs virker det som. TBC hadde bugs i alle retninger om ikke jeg husker helt feil og et uvisst antall store patcher. Så jeg er ganske sikker på det kommer til å slippe ut Cataclysm uansett hvordan det ser ut før jul-

Lenke til kommentar

Blizzard pleier ikke å utsette spill, så håper de ikke gjør det. Men på PTR er cataclysm patchen live, og det er nokk ikke lenge til før vi får se patch 4.0.3 eller noe slikt, som bringer inn forandrignene på azeroth. Det står i under dev på wow-europe.

 

Lich king patchen kom en gang i desember 2009, å vente over 1 år med å slippe ut innhold ligner ikke blizzard. Du kan ikke vente så lenge, samtidig som du kan holde et mmo gående. De fleste jeg kjenner har en lang og god pause fra wow nå, siden jeg tror at de fleste begynner å bli drita lei av icc

Lenke til kommentar

Blizzard pleier ikke å utsette spill, så håper de ikke gjør det. Men på PTR er cataclysm patchen live, og det er nokk ikke lenge til før vi får se patch 4.0.3 eller noe slikt, som bringer inn forandrignene på azeroth. Det står i under dev på wow-europe.

 

Hvordan kan de utsette noe de ikke har gitt noen ofisiell release på? :p

Lenke til kommentar

Blizzard pleier ikke å utsette spill, så håper de ikke gjør det. Men på PTR er cataclysm patchen live, og det er nokk ikke lenge til før vi får se patch 4.0.3 eller noe slikt, som bringer inn forandrignene på azeroth. Det står i under dev på wow-europe.

 

Heh du har forsåvidt rett, er bare morsomt å tenke på at før WoW var Blizzard drøyere enn Valve når det gjaldt å utsette spill. Det var alltid ensbetydene med god kvalitet så det gjorde ingen verdens ting.

Lenke til kommentar

Blizzard pleier ikke å utsette spill, så håper de ikke gjør det. Men på PTR er cataclysm patchen live, og det er nokk ikke lenge til før vi får se patch 4.0.3 eller noe slikt, som bringer inn forandrignene på azeroth. Det står i under dev på wow-europe.

4.0.1 kommer mest sannsynlig i løpet av de neste to ukene. Kommende patchdag i USA og uka etter i Europa. Med det så følger alle classchanges blant annet, og events som bygger opp til Cataclysm starter å komme fram på live. Jeg er helt enig i at det ser ut til å være mye uferdig i betaen, men de har gjort mye de to siste månedene og er nok ganske forberedt på det siste som trengs. MMO hadde tidligere fått inside information om at release skulle bli 2 november. Så selv om de ikke har satt en dato så kan vi si at de har "utsatt" det til 7. desember. En grunn til at jeg tror at vi får se Cataclysm før jul er fordi 4.0.1 kommer i løpet av et par uker. De forandringene som følger der er ikke laget for lvl 80 raiding eller pvp. Det kan nesten ikke sammenlignes med wotlk content. Blizzard har sagt i blue post at de ikke er redde for å legge til kjappe hot fixes for å sørge for at classes fortsatt nogenlunde balansert. Tror dog ikke at de lar spillet være så midlertidig i mer enn to måneder.

 

Uansett så blir det spennende å se hva som skjer om 3 uker! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...