Gå til innhold

Sniktitt: Bulletstorm (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig "fair" anmeldelse. Alle argumenter blir drøftet på en god måte, og jeg kan ikke gjøre annet enn å nikke sakte mens jeg klør meg i mitt fremtidige skjegg, og si at jeg er absolutt enig med det du sier, uten at jeg noen gang har rørt spillet.

 

Tror nok ikke dette er spillet for meg, men kanskje det kan bli mulig å låne det fra en venn en gang i fremtiden for å leke seg litt.

Lenke til kommentar

Utrolig "fair" anmeldelse. Alle argumenter blir drøftet på en god måte, og jeg kan ikke gjøre annet enn å nikke sakte mens jeg klør meg i mitt fremtidige skjegg, og si at jeg er absolutt enig med det du sier, uten at jeg noen gang har rørt spillet.

 

Jo, takk. Følte bare jeg måtte poengtere at dette ikke på noen måte er en fullverdig anmeldelse. Anmeldelsen dukker nok først opp sammen med spillets utgivelse på nyåret. Mye kan skje mellom da og nå. Og det er jo noe helt annet å sette seg til rette for en helaften eller fem med spillet i sitt eget tempo, enn bare å teste det i 20-minuttersbolker med en svært geskjeftig produsent hengende over skuldra di med stadige kommentarer om "åh, du burde kanskje gjøre dette", eller konstant falsk ros "åh, så flott" hver eneste gang du treffer en fiende.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...