Gå til innhold

Sniktitt: Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2 (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det store minuset med det første var jo at den orginale musikken var totalt fraværende, og det samme ser ut til å vere tilfellet i denne tittelen :cry: Virkelig synd CyberConnect2 ikkje har fått lisensen til det orginale Shippbuden soundtracket, som er veldig bra!!

Helt enig! Litt rart at de ikke sørger for å få sånne ting på plass. Tror ikke det hadde krevd så fryktelig mye.

Lenke til kommentar

Hvordan er det i forhold til Naruto: Rise of a Ninja og Naruto: Broken Bond fra Ubisoft?

Rise of a Ninja og Broken Bond er mer klassisk slåssespill i forhold til Ultimate Ninja Storm. De fra Ubisoft er 2D-slåssespill, mens Ultimate Ninja Storm er mer 3D-slåssespill, om man kan si det slik.

Personlig er Rise of a Ninja min favoritt, mens Broken Bond og Ultimate Ninja Storm stiller jeg likt. Jeg håper UNS2 vil ha mer adventure-aktig missions, slik Ubisoft-spillene har. Men slåssingen i UNS mener jeg er like bra, eller bedre, enn i Ubisoft-spillene.

Lenke til kommentar

Hvordan er det i forhold til Naruto: Rise of a Ninja og Naruto: Broken Bond fra Ubisoft?

Rise of a Ninja og Broken Bond er mer klassisk slåssespill i forhold til Ultimate Ninja Storm. De fra Ubisoft er 2D-slåssespill, mens Ultimate Ninja Storm er mer 3D-slåssespill, om man kan si det slik.

Personlig er Rise of a Ninja min favoritt, mens Broken Bond og Ultimate Ninja Storm stiller jeg likt. Jeg håper UNS2 vil ha mer adventure-aktig missions, slik Ubisoft-spillene har. Men slåssingen i UNS mener jeg er like bra, eller bedre, enn i Ubisoft-spillene.

Greit å vite.

Enig med deg i at Rise of a Ninja kommer best ut. Har ikke prøvd andre enn Naruto-spillene fra Ubisoft, men jeg kommer helt sikkert til å prøve ut UNS2.

Lenke til kommentar

6 dager igjen!!!

 

Gleder meg som en unge. Har ikke testet demoen enda, og tror ikke jeg skal heller pga at det blir noenlunde det samme situasjon som å gi en unge en gave et par dager før jul.

 

Ikke nok med det, men Arcania Gothic kommer den samme dagen også. Tror nok jeg blir opptatt en del dager framover fra den 15. ja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...