Gå til innhold

Får vi innebygd MotionPlus? (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skulle vel bare mangle nå som Move er ute.. selv med motion+ er ikke wii remote like god på nøyaktighet som move. laaangt i fra :)

Move er ikke helt smooth den heller. Testa Sports Champions på Elkjøp på lørdag. Ja, det var moro, det var tydelig latency der. Jeg har så langt 2 stk. MotionPlus og kommer til å skaffe Move etterhvert også.

Lenke til kommentar

Heh, er det seriøst "SÅ mye forskjell" som mange sier da? Jeg har ikke merka den vanvittige forskjellen som folk snakker om ihvertfall.. at PS-Move er en smule mer nøyaktig er den jo, og jeg kommer sikkert til anskaffe meg Move selv i mitt eget hjem (har bare prøvd det i butikk selv hittils), men virker som folk skal gni det inn at Sony's produkter er bedre ved å overdrive litt vel mye.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...