Gå til innhold

Baldur's Gate til GOG? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg tviler på at dette er eit stunt. Eg trur at det som skjer er at dei heretter vil tillate bruk av DRM. Sannsynlegvis er det dette som skal til for å få lov til å selje mange av dei gamle klassikarane som inntil no ikkje har vore tilgjengeleg i denne butikken, deriblant dei svært etterspurde Planescape: Torment og Baldur's Gate. Dersom eg har rett i dette, ser eg føre meg at vi no kan sjå fram til ei bølgje av utgjevingar. Sjølvsagt er det kjedeleg med DRM, men GOG har svært mange andre kvalitetar, og det er jo strengt tatt betre at dei sel eit spel med DRM enn at dei aldri får det inn i katalogen i det heile.

 

Spent! :)

Endret av tåa
Lenke til kommentar

Det er som Gog har monopol på min barndoms nostalgi, tusenvis av mimretimer innelåst av datanerder uten pr-erfaring, det er ikke kult.

Det kan være et pr-stunt, Isåfall er det litt tåpelig; De gamle gogfansene blir holdt i uvitenhet og fortvilelse, for å trekke en nyere fanbase.

Konsekvensen er at gog som tidligere hadde et " intimt" forhold til sine kunder og utmerket kunderservice, blir kyniske slik som store selskaper har en tedens til å bli.

De får kanskje flere kunder, men de mister mange av de gamle gode.

Lenke til kommentar

Greit at det kan være et dårlig pr stunt, men skjønner fortsatt ikke hvorfor folk skal bli så sinte/skuffet at de ikke bruker GoG igjen?

Helt vanlig at folk sier de skal boikotte noe når de blir sure. Går et par uker så oppdager de at det ikke er noen bedre alternativer og så er de tilbake igjen. "This time I REALLY quit!"

Lenke til kommentar
Det var visst eit stunt likevel. Ser likevel ingen grunn til å vere sint på dei, slik som så mange er. Dei tok ikkje ned sida for moro skuld, men fordi dei haldt på med å oppdatere ho, og dei gjorde det dessutan klart frå første sekund at alle ville få moglegheita til å laste ned alt dei hadde kjøpt. Eg er ikkje eingong overtydd om at planen deira var ein fiasko. Dette har jo faktisk skapt svært mykje blest rundt GOG. Mange trugar med å aldri kjøpe noko der igjen, men det trur eg ærleg talt lite på. GOG er framleis den suverent mest brukarvenlege spelbutikken på planeten, både i nettform og fast form. Kundane kjem nok tilbake. Endret av tåa
Lenke til kommentar

Dersom dei hadde snakka direkte usant og skapt ei sak som rett og slett måtte dekkjast, så hadde eg vore einig med deg, men det gjorde dei ikkje. Dei var heile tida tydelege på at GOG ikkje var borte, og at ingen ville miste noko dei hadde kjøpt. Spelpressa kunne heilt uproblematisk ha ignorert alt saman, eller i alle fall venta til den endelege kunngjeringa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...