Gå til innhold

Sniktitt: WRC (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At utvikleren er den samme som bl.a ga supercrap v8 racing taler ikke akkurat til deres fordel,det dårligste kjørespillet jeg har vært borti og jeg tror også jeg kastet spillet.Kostet heldigvis bare kr 99.Men foraldel alle fortjener en ny sjanse og det har ikke akkurat vært overflod av rallyspill de siste årene ,så dette vil bli sjekket.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått testet demoen. Min personlige mening er at det var bedre enn jeg hadde trodd, basert på hva jeg har lest om det på diverse nettsider og fora. Det er ikke i nærheten av RBR hva realisme angår, men mer i nærheten av de tidligere Colin McRae og til dels WRC på PS2. Håper dog på store forbedringer til ferdig versjonen, ihvertfall mtp lyden. Den var rimelig skrall.. Mitt største ankepunkt er at dette går i 30fps og ikke 60fps. Turn 10 klarer å få Forza3, som ser 10 ganger bedre ut grafisk enn dette spillet, til å flyte med 60fps. Da burde utviklerne at dette spillet klare det samme fordi det da ikke kan være maskinkraften det går på.

 

My 2 cents..

Lenke til kommentar

Jeg trodde det offisielle WRC dette året ble bakt inn i Gran Turismo 5? :p

 

Det er vel WRC for 2 år siden som blir bakt inn i GT5 :p

 

 

Så vidt jeg husker var det vel i år de annonserte at de hadde fått rettighetene til WRC :)

 

Litt offtopic men:

Dette er nå annonsert om GT5 fra TGS2010:

 

•Point-to-point rally stages will be automatically and randomly generated – you’ll have to depend on your co-driver to give you the best instructions about the road ahead.

 

•Rally mode can be played either on or offline.

 

•Weather changes include temperature differences, air pressure changes, and humidity, affecting the surface conditions of the track dynamically.

 

•Weather conditions are randomized. Forecasts for your race will be available but may not be entirely accurate, just like the real world.

Endret av Totte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...