Gå til innhold

Demo: FIFA 11 (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har i det siste året vært så mye fokus på at Fifa har overgått PES, men har jo vært rimelig unyansert så lenge PC-versjonen av FIFA er noe nedstrippet møkk i forhold til PC-versjonen av PES 2010.

 

Her har man jo vært fantastisk lavpannet i sin omtale.

 

/rant off.

 

Edit: Jeg mener å huske gamer.no nevne dette, men jeg tenker på det at den generelle omtalen liksom antar at man spiller spillene på konsoll og at slik sett overgikk FIFA 10 PES 2010. Dette stemmer i beste fall kun på konsoll...

 

Tør ikke tenke på alle som har kjøpt en dårlig pc-versjon av FIFA i året som har gått basert på slik unyansert elsk.

Endret av Big aim
Lenke til kommentar

Det har i det siste året vært så mye fokus på at Fifa har overgått PES, men har jo vært rimelig unyansert så lenge PC-versjonen av FIFA er noe nedstrippet møkk i forhold til PC-versjonen av PES 2010.

 

Her har man jo vært fantastisk lavpannet i sin omtale.

 

/rant off.

 

Edit: Jeg mener å huske gamer.no nevne dette, men jeg tenker på det at den generelle omtalen liksom antar at man spiller spillene på konsoll og at slik sett overgikk FIFA 10 PES 2010. Dette stemmer i beste fall kun på konsoll...

 

Tør ikke tenke på alle som har kjøpt en dårlig pc-versjon av FIFA i året som har gått basert på slik unyansert elsk.

Det er da det er flott at Fifa 11 pc-versjonen har next generation grafikk :)

Lenke til kommentar

Ser faktisk ganske lovende ut for PC-versjonen i år. Grafikken har blitt nesten det samme som konsoll-versjonene. Sier ikke at grafikk er alt, men tidlig Playstation 2 grafikk er for dårlig i 2008 og 2009. Det gjenstår bare å se, som Big Aim over meg nevner, om de utelater mange funksjoner som gjør FIFA på konsoll så bra.

 

En triviell ting jeg vil ha, er muligheten til å leke seg med en spiller mens kampen loader. Vil selvfølgelig ha alt som konsollene får, men bare jeg får dette, så skjønner jeg at PC-eierne begynner å få litt kjærlighet.

 

Jeg venter på kjøp til jeg laster det ned selv for å prøve, eller leser en anmeldelse som faktisk bryr seg om PC-eierne. For det er ikke å stikke under en stol at FIFA-messig har PC-eierne blitt ignorert de siste årene.

 

Men ja, dette ser lovende ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...