Gå til innhold

Episk Oblivion-mod på engelsk (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tysk tale fordi det er en tyskutviklet mod, og fordi vi fikk tak i utrolig dyktige stemmeskuespillere, og høyt profilerte tyske skuespillere til modden. Vi hadde oppinnelig planlagt å lage en vesjon med engelske stemme også, men desverre er vestlige stemmeskuespillere mye mindre seriøst enn europeiske, og det ble rett og slett umulig å få et godt resultat da de enten var griske eller rett og slett uprofesjonelle å jobbe med. Det må også sies at stemmeskuespillerne våre er av mye høyere kvalitet enn mange andre retail spill som blir sluppet nå, og er spilt inn i gode studio.

 

Om dere ikke vil spille bare pga tysk tale, så kan jeg ikke si noe annet enn at det er deres tap, da det er en fantastisk flott historie og verden dere går glipp av grunnet det jeg vil kalle trangsynthet.

Lenke til kommentar

Har akkurat begynt på dette, og jeg må si meg enig i det du sier Vrengtpolvott. Stemmeskuespillerene har gjort en fremragende jobb, mye bedre enn i enkelte andre spill med millionbudsjetter. Har ikke kommet så veldig langt i historien, men det jeg har sett hittil virker lovende for resten også.

 

Til dere som er skeptiske. Se på det som en god og morsom måte å friske opp tysken på. Dere vil neppe angre. :)

 

Edit: Det virker så forseggjort at dere nesten burde tatt betalt for det, men siden det er en mod til Oblivion er det vel lisenser og slikt som forbyr det regner jeg med.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Jeg har spillt dette noen timer og må si at det er veldig bra. Har for det meste bare gått rundt og utforsket, men har også gjort en del quester på veien. Det som er så bra med questene her i forhold til Oblivion er at du ikke alltid har den røde pilen å følge. Holder på med et quest nå som handler om en flaske parfyme og et hus (skal ikke si mer), men må lete selv for å finne huset. I Oblivion hadde den røde pilen ledet meg rett til riktig hus, og da blir det for lett. Må og si at de tyske stemmeskuespillerne gjør en solid jobb. Det er uvant å høre på i begynnelsen, men du blir vant til det.

Endret av nouse4aname
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser veldig godt gjennomført ut! Har sultet etter å spille mer TES lignende spill, og gleder meg til å teste det senere i kveld.

 

Vrengtpolvott: Vet du om dere trenger noen ekstra folk til lignende prosjekter i fremtiden? Min spesialitet ligger innen animasjon (og litt rigging), og kunne kanskje tenkt meg å være med på et slikt prosjekt dersom jeg ikke har så altfor mye annet arbeid å gjøre :)

Lenke til kommentar
Vrengtpolvott: Vet du om dere trenger noen ekstra folk til lignende prosjekter i fremtiden? Min spesialitet ligger innen animasjon (og litt rigging), og kunne kanskje tenkt meg å være med på et slikt prosjekt dersom jeg ikke har så altfor mye annet arbeid å gjøre :)

 

Jeg er i startfasen av å lede et nytt prosjekt innenfor teamet som er en Fallout 3 total conversion satt i vår tid, skulle gjerne hatt en animatør, men er ikke langt nok i utviklingen ennå til at vi har noe bruk for det, men du er absolutt trengt senere :)

Lenke til kommentar

Jeg har spilt denne modden en stund nå, og er strålende fornøyd. Den er det Oblivion burde ha vært. Meget variert og vakkert terreng, stemmene er et kapittel for seg (bedre enn mange "proffe" spill). Grottene er veldig forseggjorte og stemningsfulle (tenk morias miner fra Ringenes Herre filmen).

For min del har den mer kvalitet enn mange spill jeg har kjøpt i det siste, denne modden er laget med kjærlighet!

 

 

Og veldig bra at gamer.no laget en sak om denne, jeg sendte dem en mail for en stund siden at de burde gjøre det :D

 

trenger man å patche oblivion eller funker det uten patcher?

 

Patch til siste versjon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...