Gå til innhold

Vinn tilgang på World of Warcraft: Cataclysm (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The character copy queue is currently full.

 

The template character copy queue is currently full.

 

Please check back later. We apologize for any inconvenience and thank you for your understanding.

 

Please allow the copy process to finish before logging into the beta test realms. Check below for the average wait times.

 

Betaen har ikke fungert på 2 uker.

 

Om man ikke vil begynne på level 1 og spille opp til 85 da.

Vill ikke påstå att det er verdt det, bortsett fra å se på startområdene til goblins og worgen.

+ se på Azzeroth.

Lenke til kommentar

The character copy queue is currently full.

 

The template character copy queue is currently full.

 

Please check back later. We apologize for any inconvenience and thank you for your understanding.

 

Please allow the copy process to finish before logging into the beta test realms. Check below for the average wait times.

 

Betaen har ikke fungert på 2 uker.

 

Om man ikke vil begynne på level 1 og spille opp til 85 da.

Vill ikke påstå att det er verdt det, bortsett fra å se på startområdene til goblins og worgen.

+ se på Azzeroth.

 

Nå tror jeg du ser på PTR i stedet for Beta. PTR inneholder bare klasseforandringer akkurat nå.

Lenke til kommentar

GEIF!!!!!!!!!!!! alle vennene mine som egentlig ikke spiller fikk :( jeg som er aktiv av dem fikk ikke :(((( so wanna test new content og vite generell lvling path igjenom zonene for å lvle fortest mulig for 10man heroic mode content (når det blir released) :p

og ps: jeg vil gi feedback til gamer viss jeg får key (om dere er interesert) :p

Lenke til kommentar

Nå får jeg forhåpninger om at jeg kan vinne selv om jeg selvfølgelig ikke kommer til å gjøre det. Er vel sikkert et par tusen personer som deltar, og siden spørsmålene var latterlig lette har nok de aller fleste rett. (og før eller siden må jeg jo vinne et eller annet)

 

Jaja, er jo verdt å være med i hvert fall, og jeg får på forhånd gratulere til de som vinner.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...