Gå til innhold

MineCraft-skaper starter eget studio (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette var jammen en god nyhet. kjøpte minecraft for ikke så lenge siden og det var rett og slett ikke lett og slutte å spille :D

så nå håper jeg at det vil komme mange nye oppdateringer til dette spillet ^^

 

det er noen ting jeg savner i dette spillet men håper at kommer i fremtiden:

 

- gruve heis

- mulighet til og feste vogner til vogner som et tog

- penge system (kan være nyttig for rp servere pluss at man kan bruke gull til og lage penger)

- gamemodes til mp som f.eks: Freebuild (tilgang til alt med uendlig antall untatt lava og vann siden man kan gjøre mye kødd med det)

roleplay, pvp. osv...

 

dette er bare noe jeg håper :rolleyes:

Lenke til kommentar

Dette spillet er så kos at det er skummelt. Så han foresten diskutere vansklighetsgrader på livestream tidligere og. Var spesielt Simulation vannsklighetsgraden som hørtes interesang ut. I tillegg til monstre osv, så må man tenke på vann og mat og får egne barer til dette. Blir nok sikkert en god stund til dette dukker opp da

Lenke til kommentar

Har det kommet noe ordentlig survival coop enda? Jeg har mange, mange timer på enspillerdelen, og er forelsket. Har prøvd det på forskjellige servere som finnes, men har bare funnet de hvor jeg blir sendt inn i en allerede oppbygd verden, med uendelige ressurser, og ingen monstre. Derfor har jeg ikke synte dette har vært noe særlig. Det jeg vil er å spille sammen med en venn, og overleve og bygge sammen. Hvor vi må grave fram ressurser osv. Dvs, akkurat som i enspillerdelen :)

Lenke til kommentar

Har det kommet noe ordentlig survival coop enda? Jeg har mange, mange timer på enspillerdelen, og er forelsket. Har prøvd det på forskjellige servere som finnes, men har bare funnet de hvor jeg blir sendt inn i en allerede oppbygd verden, med uendelige ressurser, og ingen monstre. Derfor har jeg ikke synte dette har vært noe særlig. Det jeg vil er å spille sammen med en venn, og overleve og bygge sammen. Hvor vi må grave fram ressurser osv. Dvs, akkurat som i enspillerdelen :)

 

Det er stort sett classic servere du har vært på da ja, men det finnes survival multiplayer også ja, de er relativt enkle å sette opp selv dersom du bare vil spille med venner. Multiplayer versjonen ligger et par hakk bak single player delen, så foreløpig fungerer ikke monster biten noe særlig, men det kommer.

Lenke til kommentar

Har det kommet noe ordentlig survival coop enda? Jeg har mange, mange timer på enspillerdelen, og er forelsket. Har prøvd det på forskjellige servere som finnes, men har bare funnet de hvor jeg blir sendt inn i en allerede oppbygd verden, med uendelige ressurser, og ingen monstre. Derfor har jeg ikke synte dette har vært noe særlig. Det jeg vil er å spille sammen med en venn, og overleve og bygge sammen. Hvor vi må grave fram ressurser osv. Dvs, akkurat som i enspillerdelen :)

 

Det er stort sett classic servere du har vært på da ja, men det finnes survival multiplayer også ja, de er relativt enkle å sette opp selv dersom du bare vil spille med venner. Multiplayer versjonen ligger et par hakk bak single player delen, så foreløpig fungerer ikke monster biten noe særlig, men det kommer.

 

Og da vil det fungere stort sett som i enspillerdelen? Hvordan får man satt opp en slik server, og få med venner på den?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...