Gå til innhold

Anmeldelse: Kung Fu Rider (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og for dere PDF-wannabes, anmeldelsen her dreide seg ikke om hvorvidt PlayStation Move var bra eller ikke. Det dreide seg om at Kung Fu Rider var et rimelig dårlig spill.

 

Og takk for anmeldelsen, dette blir ikke noe løp og kjøp for min del. ;)

Endret av AltF4
Fjernet off-topic
Lenke til kommentar

Gamer.no er heldigvis i den posisjon at de kan fremme nynorsk som målform i tillegg til bokmål, og om noen har problemer med dette foreslår jeg at de heller avstår fra å lese artiklene hvor dette er et problem.

Videre er det heller ikke noe poeng i å komme med ugrunnede påstander om fanboyisme. Diskusjonen rundt disse temaene er dødfødt fra start, og klager, spekulasjoner og svar på dette vil bli slettet uten videre.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Øystein ta av deg tunnelsynet og se deg litt rundt om i verden. (Tror egentlig at du vet at "move" har endel mer å by på.

 

http://www.metacritic.com/game/playstation-3/sports-champions/critic-reviews

 

pressfire.no

 

Burde være totalt unødvendig å opplyse deg om det. ;-))

Dette innlegget er ikke relevant pga en ting:

Du velger å legge en link til metacritic, du skjønner at i denne bransjen så skriver de anmeldelser basert på sine egne meninger, ikke etter et gjennomsnitt som er blitt regnet ut på en side. Og som du sikkert kan se selv så har spillet fått karakterer helt fra 91 og helt ned til 50, så det er jo dermed ingen grunn til å tro at dette er et spill anmelderen automatisk vil like, eller misslike for denslags skyld.

Lenke til kommentar
og spelet blir konstant forvirra av kva du eigentleg vil gjere.

 

Dette var vel ikke noen overaskelse... Det har plaget bevegelsesensorer siden de så dagens lys og er grunnen til at jeg avskyr disse konseptene. Heavy Rain ble stort sett ødelagt på min første gjennomspilling på grunn av Sixaxis, og etter en stund satt jeg bare apatisk og kikka dumt på "kast kontrolleren i x retning" uten å gjøre bevegelsen. Liker også dårlig QTE som består av å bevege joystickene rundt, her er det også dårlig registrering og variabler som ikke er tydelige nok. Ett tastetrykk er ett tastetrykk, registrer det og utfør.

 

Men smak og behag, for all del. Dette er min smak :)

Lenke til kommentar

Den enkle grunnen til at dette spelet kom først var at det var dette spelet eg fekk først. Det stod mellom dette og EyePet, eit spel som berre ikkje fungerar i stova mi (må spelast på golvet, og eg har ikkje den luksus at eg har nokon stad å rydde vekk alt).

 

De kan med andre ord leggje vekk alle konspirasjonsteoriar (sjølv om dette er veldig populært). Om Sony ikkje ville ha eit søppelspel som første spel ut, burde dei ha sendt meg noko anna, og ein demo av sports Champions er ikkje nok å gå etter.

 

Fleire omtaler kjem i framtida, så ikkje døm Move utav -eitt- spel.

Lenke til kommentar

Øystein ta av deg tunnelsynet og se deg litt rundt om i verden. (Tror egentlig at du vet at "move" har endel mer å by på.

 

http://www.metacritic.com/game/playstation-3/sports-champions/critic-reviews

 

pressfire.no

 

Burde være totalt unødvendig å opplyse deg om det. ;-))

 

Hva har det å si? Når man blir litt mer voksen så begynner man å skjønne at andres meninger ikke bør eller skal overstyre dine egne, å la ett gjennomsnitt bestemme hvordan du skal tenke høres ganske sært ut.

 

Han sier heller ikke noe om Move er dårlig i sin helhet, bare at det første spillet med move Sony bestemte å sende inn til anmeldelse ikke er særlig bra. Og det ser ut som han har rett.

Lenke til kommentar

"Om dette er det beste Sony har å by på vurderer eg å kaste inn handkleet."

 

Typisk fanboy kommentar.

 

Det må være lov å slenge ut en opplagt overdreven negativ komentar om Sony uten at det er fanboyism. Det siktes jo klart til spillutvikling hos sony og ikke PS som konsoll. Folk elsker å hate Microsoft, EA, Ubisoft og andre store utviklere når de kommer med noe dårlig....

 

Uansett.

 

Tror vi kan vente oss mang en "søppel" tittel fra både move og kinect siden. Ny teknologi for de respektive selskapene som trenger finpussing og gode ideer før det blir videre interesant. Personlig liker jeg ikke wii mote heller så forventer meg ikke noe store spill med det første, for min del. Synes det er mer en en jippo en noe annet. Mange ting som i teorien virker som en god idè, blir ofte halvhjertet og vannskelig å få til å fungere bra. Kampsport spill med move - god ide på papiret, men i praksis ? Jeg venter dog i spenning på noe nytt og revolusjonerende ;) Beste jeg har sett så langt er Child of eden, mest fordi jeg liker Rez og designen. Om det blir gøy å spille er en annen sak...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...