Gå til innhold

Nye overraskelser fra Valve


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974asdfnb

Husker ikke helt hvor, men leste et sted om at noen hadde funnet flere tegn i kildekoden til Mac-versjonen av Steam som tydet på at det ville bli Linux-støtte. Sto et utsnitt av koden med Linux nevnt noen steder inni. Nå har ikke jeg så mye peiling på sånn kode, så det er jo mulig det bare var lureri...

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke skrive at jeg håper noe noe Half-Life 2 ep. 3, for det er selvsagt.

 

Jeg tror én overraskelse er at de tidligere Xbox 360-eksklusive Left 4 Dead-spillene kommer, og jeg tror også at siden Steamworks skal fungere med PlayStation 3 (som jo var en del av nyheten om Portal 2 til PS 3), kan faktisk den konsollen få en skikkelig oppdatert versjon av Team Fortress 2 - helt gratis, Valve-tradisjonen tro.

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke skrive at jeg håper noe noe Half-Life 2 ep. 3, for det er selvsagt.

 

Jeg tror én overraskelse er at de tidligere Xbox 360-eksklusive Left 4 Dead-spillene kommer, og jeg tror også at siden Steamworks skal fungere med PlayStation 3 (som jo var en del av nyheten om Portal 2 til PS 3), kan faktisk den konsollen få en skikkelig oppdatert versjon av Team Fortress 2 - helt gratis, Valve-tradisjonen tro.

 

Eg hater når folk sier eksklusive når det ikkje er det. Hjernavaska av Microsoft?

 

PC og XBOX 360.

Lenke til kommentar

Som jeg skrev i en annen tråd, spår jeg en eller annen PS3-eksklusiv, nytt HL, og et nytt Left 4 Dead.

 

Hvorfor skulle de lage en PS3-eksklusiv? Valve har vel gitt ut samtilige spill på PC også?

 

AtW

Greit. PS3 og PC da. Men nå bryr jeg meg ingenting om hva som kommer til PC, så lenge det også finnes på konsoll, så jeg sier "PS3-eksklusiv". I alle tilfeller jeg bruker ordet "eksklusivt", mener jeg konsoll. Med mindre "PC" og blir nevnt i forbindelse med ordet "eksklusivt".

For meg er PC en plattform for RTS og MMOs.

Lenke til kommentar

Jeg er Gal og sier nytt Counter Strike :o

 

For meg er PC en plattform for RTS og MMOs.

 

OM du synes Strategi og FPS med autohide fungerer bedre på Konsoll så, men den meningen er vansklig og forstå. Spesielt FPS auto dukke, hide, for så å sikte med stikka er noe jeg Aldrig kommer til å foretrekke i forholdt til ei Heftig Mus.

 

Counterstrike med STikke :cry:

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...