Gå til innhold

Nytt Neverwinter annonsert (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5 klasser? Det er veldig synd om Neverwinter Nights tar samme retning som Dragon Ages forenkling.

 

MMO? Jeg ser ikke helt hva dette har med MMO å gjøre. Det er ingen nyhet å kunne spille en NWN-tittel med venner i stede for datastyrte karakterer... og dette alene kvalifiserer selvsagt ikke for MMO. At utvikleren har jobbet med MMO tidligere betyr heller ikke at denne blir automatisk et MMO. Ut i fra opplysningene vi får servert her er det i alle fall lite som tyder på at vi får noe helt annet enn de tidligere NWN.

Lenke til kommentar

Etter å ha kikket fort igjennom 4th edition reglene, syns jeg dette virker bra og tror et nytt spill basert på DnD sjangeren kan bli spennede.

NÃ¥r det er sagt er jeg redd dette blir en flopp etter som det er Atari som skal gi ut dette. Atari har virkelig ødlagt sÃ¥ mye ved Ã¥ monopolisere DnD som computerspill.

Bioware kan kusten med å lage gode rollespill og det var meget synd at de ikke kunne fortsette med å bruke DnD sytemet.

Lenke til kommentar

Tja, nå er vel ikke spranget fra DnD til D20 så voldsomt at det gjør noe, det som var verre for BioWare sin del var at de mistet rettighetene til å lage spill basert på Forgotten Realms.

Og her er det vel Wizards of the Coast som har mest skyldt, siden det er de som setter rammene for sine lisenser.

Etter det jeg vet, så er lisensieringen for 4th Editionen langt mer restriktiv enn for foregående versjoner, så det er flere som har gått over til D20 og tilsvarende systemer.

Endret av Miles Teg
Lenke til kommentar

Skeptisk til utviklarane, men blir nok prøvd ut uansett. Elska NWN1, men ein nedtur å spele oppfølgaren. Riktignok kom det eit par bra expansions, men vart likevel aldri ein av mine favorittar. Håper dei har ein god historie og bra interaksjonar med npc og at dette ikkje blir ein rein hack&slash-orgie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...