Gå til innhold

Age of Empires Online kunngjort (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tipper de går den veien fordi det er en enkel og "billig" måte å få pen grafikk, mens mer tradisjonell grafikk krever ganske mye arbeid for å nå dagens standard.

 

Får se på dette senere, kanskje det blir kjøp kanskje ikke. Er litt skeptisk til MMORTS, selv om det høres bra ut på papiret.

 

Hvorfor "konsollifisert"? Er da mer mainstream enn konsollifisert, eller kom AOE3 ut på konsoller også og led pga mekanikk laget for å passe til gamepad?

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt RISK: Factions ønsker jeg denne stilen velkommen med åpne armer. Synes det er utelukkende positivt at de gjør noe litt annerledes med serien. Eneste jeg synes er litt dritt er at det ikke vil bli noen flere spillbare nasjoner enn grekerland og omegn. Jeg spilte alltid som Vikinger eller Briter i AoE2.

 

+1 Shroom for den visuelle stilen.

Lenke til kommentar

Horribelt. Spillet kan helt sikker bli bra, men det er ergerlig at de kun bruker age of empires tittelen for å selge mer.

Hvorfor er det ergerlig at en oppfølger i AoE-serien bruker AoE-navnet? Robot Entertainment er bygd opp av eks-ansatte fra Ensemble, så jeg vil påstå at de må få lov til å bruke AoE-navnet dersom de ønsker det.

Lenke til kommentar

Ser nesten litt barnslig ut synes nå jeg. Mikrotransaksjoner pleier heller ikke å falle i smak hos meg, så jeg får nå se..

 

Syntes også grafikken ser snål ut,det blir liksom ikke seriøst nok.Ser ut som en komedie.Tror man hopper over denne utgivelsen og satser friskt på Mafia II og Battlefield III når disse kommer...

Lenke til kommentar

Hm... ble veldig skuffet over AoE3 siden det var "konsollifisert", og blir da shitty på PC.

Altså - Alvorlig NEDTUR.

Og blir ikke noe kjøp for min del, men smaken er som baken, ofc.

Når kom AoE3 på konsoll? Jeg vil ikke akkurat kalle Windows Mobile og N-Gage konsoller. Jeg tror heller ikke at de versjonene påvirket PC-versjonen.

Lenke til kommentar

Etter å ha vært en tilhenger av age of empires siden 1ern, og spilt 2ern aktivt over mange år. Så ser det ut som de kommer til å ødelegge min favorittspill serie.

Hvordan kan dette gå bra egentlig?

Det hele ser ut som en stor elendig facebook application som er dratt ut av proposjoner og smørt sammen til en svær haug med tegnefilm aktige lekefigurer.

 

ååårggh.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...