Gå til innhold

Tekken-produsent slakter Tekken-film (X360, PSP, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper det er av samme grunn som at vi har mortal kombat og street fighter filmer. Filmene er kanskje forferdelig dårlige, men fanger ofte oppmerksomheten til 8-12 år gamle barn som syns action er kult så de tjener penger på å leie ut til TV-kanaler.

 

Edit: Kommentar til Khogn

Endret av Bjoolz
Lenke til kommentar

Så filmen her om dagen. Var underholdende, men så litt amatørmessig ut. Karakterene kunne ha ligna mer, og brukt flere signature-moves. Filmen er ikke bra, men slåssingen var litt kul. Kanskje litt vanskelig å lage en film basert på et beat' em up-spill.

 

En Tekken/Street Fighter-film har potensiale til å bli bra, siden jeg synes begge spillene har interessante historier, men det krever at rette personer lager dem.

 

Er man Tekken-fan, bør man se denne filmen, mener jeg. Den er bedre enn noen av Street Fighter-filmene, selvom de bomma litt når de laget karakterene som er med i filmen. Jeg angrer i alle fall ikke på at jeg så den.

Lenke til kommentar

Jeg har sett denne Tekken filmen,

 

Greit de har med store chars som Kazuya, Jin, Heihachi, Nina, Yoshimitsu, MEN, for helvette det kunne vært mye bedre, draktene dems så ut som det var plukka opp på søppel dynga, historien var bare søppel og movsa, OMG ingen gjorde spesielt av movsa til de i spill serien, alt i alt en stoooor skuffelse etter min mening, skulle tru vi fans kunne gjort en bedre jobb enn USA som bare tenker penger og ikke helt tenker på å skape noe som er populært på ett annet medium, jeg beklager kara, jeg er Tekken fan og dette her var bare nærmest flaut

 

Eneste characteren som så og var brutal i denne filmen var Bryan Fury,

 

 

Håper heller den nye Mortal kombat filmen blir bedre, ser mer brutal ut og at det har snakket med produsentene av den franchisen

 

Kimmaru er dypt skuffet over Tekken filmen :( fortjener ikke stjerne kast engang

Lenke til kommentar

Enig, jeg hadde ikke forventet noe bra siden det er basert på et spill. Men fy flate, dem regelrett gjorde narr av karakterne.

Jin Kazama er en utrent australier. Asiater men han er mixed tror jeg og australsk dialekt i filmen.

Marshal Law var en MMA fighter i filmen, med masse muskler............... bare det er advarsel nok.

 

Pinlig film, sykt pinlig.

Lenke til kommentar

En Tekken/Street Fighter-film har potensiale til å bli bra, siden jeg synes begge spillene har interessante historier

lol

LOL?!

Tekken har faktisk en del spennende bakgrunnshistorier som lett kunne vært gjort om til gode filmer.

Hvis de hadde delt Tekken i tre filmer, hvor 1 handler om bakgrunnshistoriene til alle deltakerne, 2 handler om Mishima-imperiet og

3 handler om selve turneringen kunne det blitt bra.

Jeg har ikke sett filmen, men må si jeg ble særdeles skuffet over at Jin og Kazuya nesten ikke ligner... Og Kazuya bruker økser!?!? WTF?!!

Jeg leser noen poster om at de ikke har med "signature moves", noe som er patetisk da filmene er mynte på fansen som liker dette :(

 

Jeg kommer nok til å se den uansett, men jeg vet allerede at det blir en slapp søndagsfilm.

Den er nok bedre hvis man har 0 forhåpninger.

Lenke til kommentar

Historien i tekken framstår som meg som lite annet enn stadig mer papirtynne unnskyldninger for at folk skal løse problemene sine med å være med i en slåsseturnering. Historien er jo komplett usaklig.

 

AtW

Nevn et spill med en saklig historie.

 

Mafia, Mafia 2, GTAIV, Resident Evil, Uncharted 1 og 2 ..... kan sikkert nevne 100 spill til.

Men ja, Tekken sin story er jævlig tynn. Tekken 1 og 2 begynnte bra så det alt til helvete med pandaer og high tech corporations.

 

Men å lage noe bra utav Tekken er jo enkelt egentlig. Ansett Mark Dacascos som Jin Kazama. Ser ut som Jin på prikken og har samme kropp og slåss like bra. Kazuya kan lett spilles av badguyen fra Romeo Must Die. Pretty facen men kan å slåss veldig godt.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Ser ikke hvordan Resident Evil har en saklig historie :p Tekken har en like bra historie som mange andre spill som for ros for historien. Hvis man mener at historien til Tekken er tynn, så har man spilt det for lite, eller ikke fulgt med i det hele tatt. Det er begrenset hvor mye historie man får dyttet inn i et arcade-slåssespill.

Lenke til kommentar

Jeg lever og puster for tekken :p Spilt alle spillene.

Tekken 6 leverte en stor backstory men det er litt absurd. Dem bare skaper ny fiktiv story for hvert tekken spill.

I Tekken 1 og 2 så man hva som skjedde med karakterene etter vindt turnering. Sånn som King som donerte all gevinsten til et barnehjem osv.

Marshal Law og Paul Phoenix ble venner og startet karate klubb sammen. De hadde personligheter. Alt det har forsvunnet nå.

Sistebossen er bare et svært jævla monster med laser lissom .... WTF.

Lenke til kommentar
Ser ikke hvordan Resident Evil har en saklig historie

 

En troverdig og utdypende historie innen sitt eget univers, Tekken -Spillene blir bare (som nevnt) masse unnskyldninger for å være med i en slåsse-konkurranse.

Med det sagt så krever vel ikke akkurat slåsse-spill et manuskript av Oscar-klasse.

 

Det er forsåvidt greit å si at Tekken har en "troverdig" historie, men å si at den er direkte spennende jamført med spill som Resident Evil blir litt å ta i etter min personlige smak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...