Gå til innhold

«Duke Nukem» røper DotA-prosjekt (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss, skal Valve ta steget bort fra førstepersonsskyttere og over til noe helt annet? Spennende! Dessverre hater jeg DotA, jeg fikk tidlig tilgang til Heroes of Newerth men jeg skjønte ikke bæret og kjente ogsÃ¥ at det ikke var sÃ¥ farlig.

 

Drømmen mÃ¥ være at de ogsÃ¥ har hyret in Gary Schwartz (Demoman, Heavy i TF 2) og Ellen Mclain (eneste stemmeskuepsilleren i samtlige spill i The Orange Box). De er fantastiske.

Lenke til kommentar

Er alerede 2 vell kjente dota spill på markedet, League og Legends og Heroes of Newerth, tror virkelig ikke at valve lager et dota spill, salgene kommer til å være forferdelig, hvis ikke det blir gratis som alien swarm

 

 

Det er allerede flerfoldige kjente online førstepersonskyttere på markedet også, allikevel kommer det noen nye hvert år. Men jeg kan ikke helt tro at Valve lager noe DotA-relatert jeg heller, med mindre de har sin egne vri på det.

 

Det kommer ikke til a floppe, men kommer til å bli interresant å se hvordan de klarer å konkurere med de andre spillene over tid.

 

Valve er kjent for å lage om ikke hyppige så i hvert fall bunnsolide - og gratis - oppdateringer til sine spill, samt være veldig vennlige innstilt overfor brukerlagd innhold. Det er jo noen sterke kort på hånda det.

Lenke til kommentar

DotA-konseptet er litt artig, men communityen til DotA (og HoN etc) er noe av det verste som finnes i spillverdenen (jeg tar en 360/PS3 fanboykrig any day) og jeg tviler på at det blir no bedre når avskummet flokker til Valves forsøk. Så dette prosjektet er begravd allerede for min del.

Lenke til kommentar

Jeg venter med å finne frem spaden til Valve kommer med noe håndfast nytt. Jeg kan vanskelig tenke meg at de har laget noe som ikke er en førsterpersonsskytter , og for alt jeg vet er det Gabe Newell som har bedt Jon St. John om å komme med falske nyheter. For å dekke over for eksempel Half-Life 2 episode 3?

 

Han DotA-fyren de har ansatt har jeg større problemer med å snakke meg bort i fra.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...