Gå til innhold

Første spill fra Blizzard-veteraner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting jeg skulle ha gjort om igjen som noob er oppdagelsen av verdenen i World of Warcraft.

 

Fantastisk opplevelse å levle opp på våren 2005. Slike opplevelser får man ikke med skytespill.

 

 

Enig, helt siden da har det vært noe som har manglet i spill verdenen for meg....går bare å venter på neste store opplevelse. Det er noen år siden nå...håper det kommer noe snart.

Lenke til kommentar

Hvem gjør ikke det? Det eneste som opprettholder interessen min i dataspill og således er årsaken til at jeg besøker gamer.no, er nostalgien fra gamledager, og oppdagelsen Britannia i Ultima Online spesielt. Hver eneste gang jeg i det hele tatt rører et dataspill, så går jeg lei iløpet av de første ti minuttene, om ikke underveis i installasjonen. (Eneste unntaket er Mass Effect, som jeg kjøpte billig og spilte gjennom rundt nyttår).

Endret av rafael
Lenke til kommentar

Skytespill? Nei, herregud.

Hvorfor kan de ikke holde seg til det dem er gode til?

Ser jo hvordan det har gått med andre blizzard outcasts som har prøvd å gå nye veier.

 

Hvis de ikke lanserer noe HELT unikt, ingen har sett før og tar oss med storm..... så skal det MYE til å overgå

de allerede tungt etablerte titlene som er ute på markede allerede idag.

Og når det allerede nå er en artikken om at de SKAL lansere ett spill, så kommer forventnings presset til å

presse det ned i avgrunnen uansett. Noe som Age Of Conen er det ledende eksempelet på.

 

Også enig med de over :)

Lenke til kommentar

Vi har ikke nok gode skytespill. Fremdeles er det CS som er det eneste artige skytespillet, det som folk vender tilbake til. Har aldri noensinne prøvd Halo, men har hørt det skal være bra. Håper vi får et artig skytespill. Left 4 Dead er forsåvidt et skytespill, men kan ikke sammenlignes med f.eks CS og MW.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...