Gå til innhold

Left 4 Dead til PS3? (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som synes L4D på konsoll ble tragisk?

 

Mangel på pressisjon på aim gjør denne tittelen bortkastet til konsoll synes jeg, det er den typen spill hvor pressisjon er såpass viktig og men en håndkontroller så har en bare ikke det. Det blir til at en "sprayer" skjermen og regner med en får renska opp liksom...

Lenke til kommentar

De holder nok på med EP3, samt med mye annet. De eier jo Duke Nukem Forever også nå (jfr tidligere bilder fra Guiness World of Records - Game Edition (husker ikke om det var helt rette navnet, men har selv sett i boken på Rema, og det står Valve Corporation der)).

 

Valve har nok litt av ting å jobbe med, vi har jo rundet midten av 2010 allerede, så får håpe 2011 bringer med seg noe mer spennende enn "bare" Portal 2. :)

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes L4D på konsoll ble tragisk?

 

Mangel på pressisjon på aim gjør denne tittelen bortkastet til konsoll synes jeg, det er den typen spill hvor pressisjon er såpass viktig og men en håndkontroller så har en bare ikke det. Det blir til at en "sprayer" skjermen og regner med en får renska opp liksom...

 

L4D har vel solgt mer på 360 enn noe FPS spill på PS3 så det er nok bare du som synes det er tragisk ja.

 

Det funker ypperlig på konsoll.

 

Og når det gjelder FPS spill så er jo L4D et av de som MINST trenger presisjon da spillet er så kaotisk.

 

"Mangel på presisjon" vil være et mye større problem i tradisjonelle FPS spill enn i L4D.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes L4D på konsoll ble tragisk?

Nei.

 

L4D2 er dog et fantastisk spill på PC. 180 hours and counting.......

 

L4D har vel solgt mer på 360 enn noe FPS spill på PS3 så det er nok bare du som synes det er tragisk ja.

Saklig, kiddo...

 

Jeg har spilt mye L4D på PC og var veldig skeptisk til en L4D2 som virket altfor lik. Så kom demoen på 360en så jeg så mitt snitt til å prøve det. Etter noen timer fant jeg ut at dette var utrolig skuffende og kjedelig, og jeg bør for all del holde meg til eneren. Samboeren fikk akkurat samme følelse.

Heldigvis fikk vi prøve L4D2 på PC, som er etter vår mening 10 ganger gøyere enn eneren.

 

Det burde si litt om hvor fantastisk håpløs L4D-serien er på konsoll?

Endret av Khogn
Lenke til kommentar

Er ganske sikker på at CoD:MW2 har solgt mer på ps3 enn l4d har på xbox

 

Mulig. Men Left 4 dead spillene har solgt veldig mye på 360. 5-6 millioner. Solgt mer enn Killzone f.eks. Selv bare L4D2 har solg mer på 360 enn killzone 2.

 

Så det at spillet liksom ikke skal funke på konsoll blir for dumt. Det er langt mer populært på 360 enn på PC også, så det er tydelig at det funker for de fleste.

 

Jeg har spilt mye L4D på PC og var veldig skeptisk til en L4D2 som virket altfor lik. Så kom demoen på 360en så jeg så mitt snitt til å prøve det. Etter noen timer fant jeg ut at dette var utrolig skuffende og kjedelig, og jeg bør for all del holde meg til eneren. Samboeren fikk akkurat samme følelse.

Heldigvis fikk vi prøve L4D2 på PC, som er etter vår mening 10 ganger gøyere enn eneren.

 

Det burde si litt om hvor fantastisk håpløs L4D-serien er på konsoll?

 

Nei, det sier hvordan du er en typisk PC spiller som ikke er like glad i å spille fps på konsoll. Hvis den var så håpløs så ville vel ikke flere millioner kjøpt spillet på 360?

 

Blir like dumt som om jeg skal si COD ikke funker på konsoll fordi JEG foretrekker å spille det på PC. Så lenge det selger millioner så funker det for de aller fleste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...