Gå til innhold

Sniktitt: Star Wars: The Force Unleashed II (X360, Wii, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Følte at eneren var mer spor etter å ha brukt mange år og masse penger på å lage teknologi (DMM) og mindre på å lage et godt spill.

Grafikken var kjedelig, brettdesignene var ofte svært like inspirerende. Og man følte lissom ikke at man hadde den store poweren. Selv om man helt klart hadde det.

Det beste med eneren synes jeg faktisk var da man styrer Darth Vader, helt i begynnelsen. DA hadde jeg følelsen av jeg hadde power! Men ikke lissom ellers..

 

Håper også at animasjonene til Starkiller er smoothere. Selv om de bruker Euphoria så blendes disse likevel med statiske animasjoner. Og da man i verstefall oppnå det vi hadde i Red Dead Redemption, og litt mindre i GTAIV, men likevel tilstede. Harde stive animasjoner som helt plutselig glir over i "Euphoria-mode"

 

Skal ha dette spillet uansett dog :)

Lenke til kommentar

" Å si at Star Wars: The Force Unleashed var en suksess er nok en underdrivelse."

 

skal det ikke stå OVERdrivelse? Tolker den første setningen som at det var en kjempe suksess :p

 

Men on-topic, likte 1ern sånn delvis. Mange bra deler med det, men totalt sett ble det litt dratt ned av klønete løsninger og en del bugs. Håper det nye vil fikse alt som var feil med det første.

 

Cinematicene som har kommet foreløbig er hvertfall lovende. :) Om de leverer like god kvalitet i spill opplevelse, kan dette bli meget bra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...