Gå til innhold

Valve innrømmer VAC-problem (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes vel egentlig at problemet er større motsatt vei. VAC (Valve Accepts Cheaters), slipper gjennom alt for mange cheaters i mine øyne (i alle fall i MW2).

 

Dette kan bygge på en misforståelse i mange tilfeller. Det kan ta noen uker fra en jukser i et VAC-sikkert spill til man blir utestengt, og derfor må man finne seg i å lete opp en annen server hvor jukserne ikke er.

 

Og jeg må jo si at det bør være en rimelig god trøst å få L4D2 gratis.

Lenke til kommentar

Er bra at Valve gjør det de kan for å trøste offrene, men er enig i at VAC trenger en real oppgradreing

Det VAC trenger er en mildere policy. Man skal ikke se bort ifra at folk er blitt bannet på feil grunnlag tidligere, uten å ha fått noen som helst kompensasjon, eller i det hele tatt unbanning. Jeg mistenker at grunnen til at det endte såpass bra denne gangen var at VAC randomly bannet så utrolig mange innenfor samme tidsrom.

Lenke til kommentar

Synes vel egentlig at problemet er større motsatt vei. VAC (Valve Accepts Cheaters), slipper gjennom alt for mange cheaters i mine øyne (i alle fall i MW2).

 

Dette kan bygge på en misforståelse i mange tilfeller. Det kan ta noen uker fra en jukser i et VAC-sikkert spill til man blir utestengt, og derfor må man finne seg i å lete opp en annen server hvor jukserne ikke er.

 

Og jeg må jo si at det bør være en rimelig god trøst å få L4D2 gratis.

 

Du har sikkert rett, men uker er i mine øyne alt for lang tid. Cheaters burde utestenges umiddlebart. I tillegg til det automagiske burde det ha vært en "report cheater-knapp" i spillene som feks tok opp en video av den aktuelle spilleren.

 

Er bra at Valve gjør det de kan for å trøste offrene, men er enig i at VAC trenger en real oppgradreing

Det VAC trenger er en mildere policy. Man skal ikke se bort ifra at folk er blitt bannet på feil grunnlag tidligere, uten å ha fått noen som helst kompensasjon, eller i det hele tatt unbanning. Jeg mistenker at grunnen til at det endte såpass bra denne gangen var at VAC randomly bannet så utrolig mange innenfor samme tidsrom.

 

Jeg er enig i at man ikke skal utestenge folk som ikke jukser, men VAC trenger en strenger policy. All juksing burde medføre "dødstraff", dvs utestengelse på livstid.

Lenke til kommentar

 

Jeg er enig i at man ikke skal utestenge folk som ikke jukser, men VAC trenger en strenger policy. All juksing burde medføre "dødstraff", dvs utestengelse på livstid.

 

Jeg var helt enig med deg før jeg leste denne nyheten. Gud vet hvor mange som har blitt feilaktig bannet og som har null sjanse til å få igjen spillene sine tilbake (forhåpentligvis er det bare en liten del).

 

Hadde man vært 100% sikker på at de som blir tatt for juks faktisk har jukset, da er jeg enig med deg. Men dette er liksom det samme argumentet som man bruker mot dødstraff - hva skal man gjøre hvis man tar livet av en uskyldig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...