Gå til innhold

Den store handleguiden (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor er mw2!?!

 

hva er mw2?

 

Modern Warfare 2.

 

Forøvrig er det morsomt å se hvor utrolig mange gode spill det er som har kommet de siste ~9 månedene, i alle sjangere. Har selv kjøpt 10+ spill dette halvåret, og jeg er fast bestemt på at dette er den beste starten på et spill-år noen sinne. Føler nesten at høsten faller litt i skyggen til spillene som er ute nå. Alan Wake, God of War 3, Heavy Rain, Bioshock 2, Mass Effect 2, Super Mario Galaxy 2 og tonnevis med andre knalltitler. I forhold til dem er det egentlig bare CoD: Black Ops, Halo: Reach og GT5 jeg tror topper dette med god margin. Muligens Assassin's Creed: Brotherhood også.

Lenke til kommentar

Mass Effect 2

 

Oppfølgeren til et av de mest kritikerrostene rollespillene de siste ti årene. Vi drar på nye eventyr med kommandør Shepard, som denne gangen har påtatt seg et oppdrag som er potensielt selvmord. Mass Effect 2 er et science fiction-epos av de sjeldne. En perle når det kommer til historiefortelling, stemmeskuespill og konsekvenstenking.

 

Til forfatteren/skribenten (og leserenes) informasjon, så er ikke "commander" samme rang som "kommandør" på norsk. Kommandør i Norge er det samme som "captain" Commander tilsvarer kommandørkaptein i den norske marinen. Så Commander Shepard er altså kommandørkaptein Shepard på norsk.

 

(ikke at det betyr så mye)

Lenke til kommentar

Hvor er mw2!?!

 

 

MW2 er nok ikke på lista av samme grunn som ikke WoW er på lista, man regner vel kanskje med at "alle" har det allerede, eller i det minste har prøvd det.

 

Det håper jeg iallefall, hvis ikke er det en skandale at ikke verdens mest populære skytespill utgitt i nyere tid blir anbefalt.

 

Godt å se Resonance of Fate og FFXIII på lista under RPG, selvom jeg syns Tales of Vesperia fortjener en plass der :)

Lenke til kommentar

helt elendig liste,hvorfor er ikke split second på lista?

og hvorfor ligger demon souls som action adventure?,er ikke demon souls mer RPG spill da?.

og hvor er bayonetta på den lista,spilet synes jeg er personlig bedre gow3.

 

Tror der er problemet ditt, dette er hvilke spill de syns er bra og anbefaler, ikke hvilke du syns. Men det er da bare å lage en egen liste så får vi se hva du anbefaler som ikke ble med på listen?

 

Og ja, DS er da ett RPG sist jeg sjekket....

Lenke til kommentar

Mass Effect-serien sett under ett må være en av de beste spillopplevelsene jeg noen gang har hatt.

Savner Dragon Age her, forøvrig har jo Bioware laget begge spillene.

Eve har jeg nylig begynt å spille, det er virkelig massivt og komplisert, men utrolig moro.

I tillegg savner jeg Deathspank, utrolig teit navn, utrolig teit helt og generelt bare et teit spill, men så morsomt å spille!

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke lista var så verst. Liker hvor balansert den er, nesten uansett hvem man er kan man finne noe interessant her. Ikke for casual, ikke for sær. Det ville kanskje vært naturlig å ha med MW2 og Dragon Age, selv savner jeg Tales of Vesperia og ikke minst Valkyria Chronicles, som jeg godt kunne hatt på toppen av en liste over nestegenerasjonsspill.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...