Gå til innhold

The Old Republic-beta igang (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får satse på at jeg har blitt accepted da, når de åpner for europeiske testere. Lenge siden jeg søkte så :)

Trangen til å pirke er for stor...

Ordet du leter etter her er "akseptert" :whistle:

 

Men anyway, håper dette spillet er så bra som jeg frykter... kan risikere å bruke maaange timer på dette...

Digger SW, digger Bioware... kombinasjonen må jo bare bli bra.

Lenke til kommentar

Får satse på at jeg har blitt accepted da, når de åpner for europeiske testere. Lenge siden jeg søkte så :)

Trangen til å pirke er for stor...

Ordet du leter etter her er "akseptert" :whistle:

 

Men anyway, håper dette spillet er så bra som jeg frykter... kan risikere å bruke maaange timer på dette...

Digger SW, digger Bioware... kombinasjonen må jo bare bli bra.

 

Trangen til å pirke er for stor, ordet du leter etter er "uansett".

 

Selv tror jeg ikke jeg noen gang klarte å registrere meg pga et råttent system, men jeg kjenner at jeg ikke bryr meg om dette spillet uansett. Magefølelsen sier "nei", men vi får håpe at det blir bra.

Lenke til kommentar

Får satse på at jeg har blitt accepted da, når de åpner for europeiske testere. Lenge siden jeg søkte så :)

Trangen til å pirke er for stor...

Ordet du leter etter her er "akseptert" :whistle:

 

Men anyway, håper dette spillet er så bra som jeg frykter... kan risikere å bruke maaange timer på dette...

Digger SW, digger Bioware... kombinasjonen må jo bare bli bra.

 

Jeg sier bare, Error tok deg på kornet :D

Men jeg skal gjerne forklare hvis du vil, det har seg sånn at jeg ikke liker det norske språket, men jeg liker forumet her, og siden det da er et norsk forum, så skriver jeg da på norsk, men har en tendens til og blande inn engelske ord siden jeg både foretrekker og bruker engelsk mer enn jeg bruker norsk :)

 

Men ellers er jeg helt enig i posten din :D

Lenke til kommentar

Flere som får dette?

 

Priser for pc

71,- hos Steam

 

Er dette rett? P:

Nei

 

Priser for pc

73,- hos Steam

Tror noen har blandet sammen to SW spill her. :whistle:

 

Denne "noen" du prater om er en automagisk algoritme som prøver å plukke ut fornuftige treff fra prisdatabasen vår - og i dette tilfellet så bommer den litt. Det skjer innimellom når spill enda ikke har kommet i noen butikker ennå og har navn som ligner ganske mye på tidligere utgitte spill (ettersom det mest nøyaktige treffet da blir det gamle spillet).

 

Vi skal ta en nærmere titt på saken :-)

:rolleyes:
Lenke til kommentar

Får satse på at jeg har blitt accepted da, når de åpner for europeiske testere. Lenge siden jeg søkte så :)

Trangen til å pirke er for stor...

Ordet du leter etter her er "akseptert" :whistle:

 

Men anyway, håper dette spillet er så bra som jeg frykter... kan risikere å bruke maaange timer på dette...

Digger SW, digger Bioware... kombinasjonen må jo bare bli bra.

 

Trangen min for å pirke er større, ordet du leter etter er "uansett"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...