Gå til innhold

Blizzard snur i navnstrid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125
inkludert muligheten til å chate på tvers av spill og servere.

Skriveleif!

 

Godt valg av Blizzard, men det er merkelig at de tenkte på å utføre dette i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Spillgiganten vil ikke kreve fullt navn.

Les hele saken

 

Joho!Forbrukermakten lenge leve!Dette beviser at dersom mange nok protesterer mot denne typen tøv,så må spillegiagantene føye seg!

Hvis mange nok gjør opprør mot fks teite kopisperrer og/eller kompliserte ting som at man må ha internettforbindelse for fks å få lagret spillet,eller at et spill kun kan innstalleres et visst antall ganger før det ikke virker mere,så er det mulig for oss gamere å få det som VI vil!!!

Flott jobbet alle som har vært med og sørget for at dette nå gikk vår vei!

Endret av Centurion
Lenke til kommentar

Centurion, problemet er at svært få maser og klager på det kontra dette. Og de fleste har det kun i kjeften, MW2 boycott gruppa på steam har blitt ett slags bevis på det :p Klager og maser, så går de og kjøper det likevel.

 

Og Arlic, leste de første 5-10 og fant flere som var positive, så d enten var du på ett annet forum eller så enten var du på ett annet wow forum (Husker ikke om jeg var på EU eller US) eller så bør du lese over på nytt.

 

Personlig angår ikke dette meg, ga opp på blizzard sine forun for lenge siden. Det er for mye dritt snakk til at jeg overhode vil vurdere å dra tilbake, er grusomt community rett og slett.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...