Gå til innhold

Anmeldelse: Sniper: Ghost Warrior (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm... Det burde kanskje gjøres noe med overskriften

"Headshot i hodet!"

Smør på flesk og høres veldig rart ut. Hvor skal man ellers treffe for å få et headshot? Leggen? :p

 

Dette spillet virket særdeles kjedelig og denne anmeldelsen får meg ikke til å endre mening. Litt synd, for slike spill er det få av.

Endret av Stigtrix
Lenke til kommentar

Hmm... Det burde kanskje gjøres noe med overskriften

"Headshot i hodet!"

Smør på flesk og høres veldig rart ut. Hvor skal man ellers treffe for å få et headshot? Leggen? :p

 

Dette spillet virket særdeles kjedelig og denne anmeldelsen får meg ikke til å endre mening. Litt synd, for slike spill er det få av.

Tror det var meningen å smøre på flesket med den setningen....

 

Ellers grei anmeldelse, sånn ca det samme jeg tenkte når jeg testa det. Litt "weeh" i starten med hodeheadshotskudd og sånn fancypants ting men blir fort IRRITERENDE og blir egentlig bare å fyre opp en røyk og ta en kopp kaffe mens en venter på at kula skal treffe målet midt i fleisen.

Lenke til kommentar

word.. og etter ha spillt det i 10min så slettet jeg det fra pc'en

10 minutter også sletta du det?

 

haha, du skulle VIRKELIG spilt litt lengere, for om du synes spillet er dritt etter 10 minutter burde du virkelig prøvd mission uten sniper :p

 

 

Har spilt gjennom spillet nå, ble positivt overaska med en gang jeg spillte det, og skjønte ikke krittikken spillet fikk, men fant fort ut at det var feil.

 

For det første, når du ligger i en stor busk som sniper og skyter 1 fiende på 300 meter hold og også har lyddemper, hvordan kan da ALLE fiendene plutselig vite hvor du er?

 

Fiendene har helt syyyyk treffsikerhet, de treffer jo meg fra nesten 1 km hold med AK47, rimelig dumt.

 

Har også lagt merke til at mange av fiendene står baklengs å skyter, ser jævli dumt ut når det står noen å skyter på deg, og når du zoomer inn på de så står de faen meg baklengs også.

 

 

 

 

Grunnen til at jeg spilte gjennom spillet var fordi jeg lasta ned patch som gjorde at jeg ble usynelig for fiendene og evig med liv patch, dette var for meg nødvendig for at jeg skulle få nyte den "sniper" gleden som jeg håpet å få fra spillet.

 

 

 

Jeg har prøvd mange dårlige skytespill, men det spillet her sugde ræv, anbefales ikke.

Endret av Snikaz
Lenke til kommentar

Spilte det ikke mer enn 2-3 timer. Ga opp når fienden så deg liggende i en busk helt stille uten å ha drept. I tillegg er treffsikkerheten dems latterlig. De skyter deg gjennom busker og kratt hvor du ikke har sjans til å se dem.

 

Nei, dette spillet ville ikke ha fått mer en 2/10, maks 3/10 fra meg. Burde ikke brukes penger på.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Nja, det tar seg opp igjen vettu

 

Sniper: Ghost Warrior Update Released

Product Update - Valve 11:08

Updates to Sniper: Ghost Warrior have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:

 

AI

Fixed interactions of camouflage system with plants (the player will be less vulnerable to enemy sight when hidden in vegetation)

Adjusted AI alertness and seeing (e.g. the player will be less vulnerable to enemy sight at long distances)

Tweaked influence of the players posture and movement speed on being spotted by the enemies

Tweaked AI reactions, better behavior in combat situations

Removed over 95% of the static AI scripts during stealth actions and replaced with the improved stealth system

Lenke til kommentar

I grunnen er det teit av et realistisk sniperspill å fokusere så mye på hodeskudd. Sniperrifler har så høyt kaliber og skyter vanligivis fra så store avstander at man i hovedsak går for bodyshots. Kula gjør mer enn nok skade likevel. Det er jo ikke luftgevær de skyter med heller...

Politiskarpskyttere derimot opererer på kortere hold, har ofte lettere rifler, mindre kaliber, og må skyte for å drepe momentant, f.eks. i gisselsituasjoner. Da er hjernestammen det optimale målet, for å forhindre de ufrivillige rykningene en døende hjerne kan sende ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...