Gå til innhold

Disse vant unik Kane & Lynch 2-demo (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle nøklene er nå sendt ut på e-post, men vi har fått noen få returmeldinger fra e-postadresser som ikke var korrekt lagt inn av deltakerne.

 

De som kjenner igjen navnet sitt i listen og som ikke har fått nøkkel kan gjerne sende en e-post til tor-steinar(at)gamer.no fra den samme e-postadressen man registrerte seg med i konkurransen. Så får du nøkkelen i retur fra meg.

Lenke til kommentar

Protip til alle vinnerne: Sørg for at du har nok plass på HDD-en før du starter nedlastinga. Om nedlastinga stopper/er korrupt av en eller annen grunn, så får du ikke lastet demoen ned på nytt, siden den kun kan hentes via Reedem (og når én kode er brukt, kan den ikke brukes flere ganger, uansett om den er brukt på din konto tidligere).

 

Jeg lærte dette på den harde måten :(

Lenke til kommentar

Protip til alle vinnerne: Sørg for at du har nok plass på HDD-en før du starter nedlastinga. Om nedlastinga stopper/er korrupt av en eller annen grunn, så får du ikke lastet demoen ned på nytt, siden den kun kan hentes via Reedem (og når én kode er brukt, kan den ikke brukes flere ganger, uansett om den er brukt på din konto tidligere).

Du kan gå inn på Download History under innstillings-panelet og laste ned derifra ;)

Lenke til kommentar

Protip til alle vinnerne: Sørg for at du har nok plass på HDD-en før du starter nedlastinga. Om nedlastinga stopper/er korrupt av en eller annen grunn, så får du ikke lastet demoen ned på nytt, siden den kun kan hentes via Reedem (og når én kode er brukt, kan den ikke brukes flere ganger, uansett om den er brukt på din konto tidligere).

Du kan gå inn på Download History under innstillings-panelet og laste ned derifra ;)

 

Rabble rabble rabble rabble!

 

Det kunne jeg jo gjøre, men det blir for lett! :)

Lenke til kommentar

Da har jeg spilt gjennom historiebrettet en gang og jeg ble positivt overrasket. Våpnene har mer følelse enn 1eren. Deknings systemet virker bedre. I tillegg var spillet kulere og bedre enn 1eren. Noe jeg synes var litt morsomt er at mellomsekvensene/cutscenes og da man springer så ser det ut som det er et kamera som følger oss. I tillegg om man får headshot på noen blir det sensur. Historien hørtes dessverre ikke så fristende, men mer kjedelig og uinspirrerende. I tillegg ser jeg at man kan spille split/screen på demoen :D Men jeg likte ikke helt lyden da man hadde lyddemper på en av autmotgeværene. Synes den var for høy i tillegg til at den var en smule sur.

 

jeg har dessverre enda ikke prøvd flerspilleren så dette karaktersystemet er kun for split-screen og historiebrettet.

 

Mine demokarakterer:

 

+ Flott grafikk, split-screen, enspillerdemoen var lang, godt stemmeskuespill, morsomt med sensur når man får headshot, morsomt at det er nesten som et kamera man ser når man springer.

 

- Når man bytter om fra automatgevær til hagle ser det ut som at automatgeværet er borte, uinspirrerende og kjedelig historie, ekkel og høy lyd på lyddempete automat gevær, deknings systemet kunne vært enda mer finpusset når det gjelder kontrolleren.

 

Grafikk: 8/10.

Lyd: 8/10.

Gameplay: 8/10.

Holdbarhet: 7/10.

 

Konklusjon: 8/10.

 

Jeg kan også like godt si at jeg synes 1eren var dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...