Gå til innhold

Vi pakker ut Xbox 360 Slim (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra skrevet. Har allereie bestilt og betalt på Elkjop.no. 1895,- er ikkje ein vond pris.

 

 

Håper Gamestop kjører igang å bytte inn den gamle konsollen mot den nye for en 1000-lapp B) Da blir byttesjau!

HAHA! Som om DETTE kommer til å skje... :D

Synes bestemt eg såg noko slik på Gamestop i Sandvika sist helg. 599 + gammal xbox 360.
Lenke til kommentar

Jeg liker formuleringen: "Konsollen har DEFINITIVT blitt LITT mindre"

 

Hvis du ikke hører lyden fra 360'en når du spiller så kan du ikke si at du hater lyd fra elektronisk utstyr! Det er en vesensforskjell på lyden av en TV som står på uten lyd og lyden av en 360 som tygger seg gjennom en DVD. Lyden fra en TV uten lyd oppfattes bare av spesielt interesserte (og nesten aldri av damer...go figure) men lyden fra en 360 må du være totalt døv for å ikke høre.

 

Jeg har eid 4 forskjellige 360'er (den siste en svart elite) og alle som en har hatt meget høy viftelyd (i forhold til en PC)

Lenke til kommentar

Ser ut som de har forbedret mye med produkter men jeg stiller fortsatt spørsmål til i hvor stor grad "RROD" lignende problemer opptrer, i tilegg kan maskinen fortsatt ødelegge disker om en blir beveget under spilling selv om det er en bagatell virkelig.

 

Ellers har de jo luket bort de store ankepunktene, lagringsplass, wifi og ser ut som det kommer ladekabell med i tilegg?

 

En stor forbedring men kjøp blir det ikke, ser ingen grunn til å ha enda en 360 når jeg allerede har en fin hvit en, nesten 3år gammel som fortsatt er i livet.

Lenke til kommentar

Ser ut som de har forbedret mye med produkter men jeg stiller fortsatt spørsmål til i hvor stor grad "RROD" lignende problemer opptrer, i tilegg kan maskinen fortsatt ødelegge disker om en blir beveget under spilling selv om det er en bagatell virkelig.

 

Ellers har de jo luket bort de store ankepunktene, lagringsplass, wifi og ser ut som det kommer ladekabell med i tilegg?

 

En stor forbedring men kjøp blir det ikke, ser ingen grunn til å ha enda en 360 når jeg allerede har en fin hvit en, nesten 3år gammel som fortsatt er i livet.

Dei skal visstnok (endeleg) ha testa denne SKU'en ordentleg. Så denne skal væra vesentleg meir stabil. Og med 45nm chipset lagar den vesentleg mindre varme, og blir difor lettare å kjøle. Noko som resulterar i ein meir stabil og ikkje minst rolegare maskin.

 

Mi launch maskin går endo, men har byrja lage nokre skumle lydar. Så eg har allereie bestilt og betalt den nye. Gledar meg.

Lenke til kommentar

har forhåndsbestilt den nye xbox på gamestop. koster 999,- å bytte inn en elite å få den nye lekre xboxen

 

Høres bra ut! Men finner ikke tilbudet på nettsidene deres.. Er det slik at du må levere inn boxen nå, eller kan du vente? Jeg er ikke ferdig med Red Dead enda skjønner du.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...