Gå til innhold

Sniktitt: Front Mission Evolved (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høhø. Minner meg om Zone of the Enders, av en eller annen grunn.

 

Ohh, YAY!

Digga Front Mission på PSX'en... Ska nå prøve dette før jeg dømmer det.

 

 

Og, Noen som gidder å skrive denne artikelen på bokmål?

 

 

Oversette til bokmål? La meg gjøre ett forsøk:

 

"LOS ANGELES (Gamer.no): Det blir som regel litt kontrovers når ein kjær serie går frå det eine til det andre i eit solid firsprang. Front Mission-serien er kanskje ikkje så kjend her i landet, men er likevel ein av dei klassiske seriane til Square Enix. Dei tidlegare spela i serien har vore turbaserte strategispel der du førte krig med enorme Wanzer-robotar på eit rutenett i klassisk japansk taktikk-stil."

 

"Los Angeles (gamer.no): Det blir som regel litt kontrovers når en kjær serie går fra det ene til det andre i ett solid firsprang. Front Mission-serien er kansje ikke så kjent her i landdet, men er likevel en av de klassiske seriene til Square Enix. De tidligere spillene i serien har vært turbaserte strategispil der du førte krig med enorme Wanzer-roboter på ett rutenett i klassisk japansk taktikk-stil."

 

Nå. Er forskjellen fra versjon en, og versjon så radikal, annet enn at den originale fremstår som kansje litt mer leken, vakker og forførende? Hva med å ta deg en bolle og kvele deg på den, fremfor å påpeke din egen ignoranse og analfabetisme på et åpent forum? Har du virkelig ikke noe annet å ta til deg, på slik en herlig onsdags formidag, enn å hakke ned på det andre skriftspråket vi har her til lands, et skriftspråk som Furevik gjør en utmerket innsats for å holde levende? (Norges mållag; gi den mannen en klem!)

 

Kudos til Gamer.no. En av de få norske publikasjonene som gjør jobben sin slik de skal, og gir nynorsken den livsretten det har.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...