Gå til innhold

Feature: Gudene må være gale (PC, Amiga)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Holder Black & White 2 seg bra den dag i dag? Verd å prøve, eller er det utdatert?

Black & White 1 og 2 holder ut i dag, har et preg av fine farger som kanskje hinter til litt for barn i første øyekast, men skinnet bedrar, prøv dem og du får deg latterkrampe og action om en annen;)

 

BW 1 får du et dyr som du skal passe på, som du skal lære opp til hva du vil (kaste sauer på innbyggere så salto osv)

 

BW 2 handler litt mindre om selve dyret og mer om krig og erobring.

 

Jeg spiller begge i ny og ne, favoritten er BW 1. Go for it! ;)

Lenke til kommentar

Bare prøvd Populous the Beginning på Playstaion 1 og det var en artig affære det. Men det spillet jeg husker best fra Bullfrog er Dungeon Keeper 1 og 2. Et nytt spill i den serien hadde vært dødskult! Det beste hadde selvfølgelig vært om Lionhead tok på seg ansvaret med å lage det og eventuelle andre av Bullfrogs tidligere spill.

 

Hvilke lissenser er det EA eier? Måtte gudene forbanne EA om de ikke tar de spillene alvorlig! Er redd de bare ville rotet det til. Et casual spill er det jeg frykter aller mest!!!

Endret av Gnomkraft
Lenke til kommentar

Husker godt Populous på Amiga, og generaltabben jeg gjorde første gang jeg skulle kjøre en flod. Landet mitt lå for lavt over havet så jeg oversvømte hele mitt eget land i samme slengen :cry: Da forsvant kreftene fort gitt ...

 

Ellers så hadde Bullfrog mange gode titler, hvor Syndicate og Dungeon Keeper er de seriene jeg husker best, og klokket inn flest timer på.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...